خانه / بامیه عربی / بازار فروش بامیه در تهران

بازار فروش بامیه در تهران

بازار فروش بامیه در تهران همواره بسیار داغ بوده و مشتریان فراوانی در سراسر کشور اشتیاق به خرید این نوع شیرینی نشان می دهند چرا که بامیه عربی یک محصول پر فروش و محبوب نزد مصرف کنندگان بوده و در اقصی نقاط کشور مشتریان پر و پا قرصی دارد. با خرید عمده این محصول شما عزیزان می توانید از قیمت های سرشکن شده نیز بهره مند گردید و سودآوری مناسبی را نصیب خود نمایید. امروزه بازار فروش بامیه در تهران و سایر شهرستان ها بیش از قبل گسترش یافته و با رشد بسیاری روبه رو شده است که این موضوع بی ارتباط با طعم بی نظیر و ماندگاری مناسب این محصول نمی باشد.

طرز تهيه باميه عربي

این نمونه شیرینی که این روزها طرفداران بی شماری در کشورمان پیدا کرده است ساختاری ساده داشته و ترکیبات آن نیز عبارتند از آب، آرد، تخم مرغ، شربت بار، وانیل، روغن مایع و … می باشد و اما نکته ای که باعث خاص شدن این شیرینی شده است بافت داخلی ترد و لطیف آن بوده است که موجب جلب توجه مصرف کننده می گردد. استفاده از بامیه عربی در ایام ماه مبارک رمضان نیز بسیار رایج می باشد و آن را در کنار سایر خوراکی ها برای افطار مصرف می نمایند چرا که با کاهش سطح قند خون افراد روزه دار نیاز به شیرینی خوشمزه ای نظیر بامیه عربی بیش از پیش حس می شود. بامیه عربی که با نام بامیه دراز نیز شناخته می شود به این دلیل که در سینی های بزرگ در بازارها به فروش می رسد برخی از آن با نام بامیه بازاری نیز یاد می کنند، البته این نوع شیرینی انواع متعددی دارد و می توان به نوع قلمی، فری، لگیمات، ترکی و یا هندی اشاره نمود. با توجه به قدرت گرفتن بازار فروش بامیه در تهران و تمام کشور در صورتی که درخواست ثبت سفارش این شیرینی را دارید بهتر است قبل از این کار از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت با ما تماس برقرار نمایید و از قیمت عمده و بروز این محصول اطلاع حاصل کنید.[/box]

بازار فروش بامیه

قیمت بامیه امسال

با توجه به پخش و توزیع بامیه عربی توسط مجموعه شیرینو در سراسر کشور مشتریان در خواست خرید این محصول را دارند و نکته ای که حائز اهمیت می باشد اطلاع از قیمت امسال بامیه عربی می باشد و به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه و وجود نوسان در بازار فروش انواع شیرینی نمی توان قیمت ثابت و قطعی برای هیچ یک از انواع شیرینی جات اعلام نمود با این حال خرید عمده این نوع شیرینی بسیار به صرفه تر بوده و می توانید از تخفیفات بیشتری استفاده نمایید.

بازار فروش بامیه

خرید اینترنتی بامیه

با توجه به بیان ویژگی ها و دلایل پر فروش بودن این شیرینی خوشمزه در بازار، اگر درخواست ثبت سفارش برای آن را دارید می توانید به سادگی و به صورت غیر حضوری (آنلاین) اقدام نمایید و با مدیران فروش مجموعه شیرینو در ارتباط باشید و حجم خرید خود را اعلام فرمایید تا به این ترتیب کلیه سفارشات درخواستی شما در کوتاه ترین زمان ممکنه آماده و ارسال گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …