خانه / بامیه عربی / خرید بامیه عربی اصفهان

خرید بامیه عربی اصفهان

خرید بامیه عربی اصفهان را می توانید با بهترین کیفیت و از طریق این سایت مرجع صورت دهید چرا که این محصول در تمامی ایام سال خریداران فراوانی در سراسر کشور دارد و به خاطر طعم فوق العاده ای که دارد بازار فروش ان بسیار داغ می باشد. با خرید بامیه عربی اصفهان از این مجموعه به سودآوری مناسبی دست یابید.

تولید بامیه عربی

بامیه عربی که به اسم بامیه دراز هم مطرح است یکی از انواع شیرینی های پر فروش عربی می باشد. این شیرینی خوشمزه به این دلیل که در سینی های بزرگ در بازارها به فروش می رسد برخی از آن با نام بامیه بازاری نیز یاد می کنند. بامیه انواع متفاوتی دارد مثل بامیه لبنانی یا عربی و بامیه هندی یا ترکی، که از نظر ظاهری با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و طرز تهیه آنها نیز یکسان نیست. بامیه لبنانی که در ایران به آن بامیه عربی هم می‌گویند بر روی آن شیار وجود ندارد و به صورت بلند و باریک تولید شده و روانه بازار فروش می گردد. این بامیه پوسته تردی داشته و بافت داخلی آن به مراتب نرم تر بوده و طعم بسیار خوبی دارد. این محصول را می توانید برای ایام ماه مبارک رمضان و یا به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه خریداری نمایید چرا که مصرف آن در کنار چای بسیار لذت بخش می باشد. از مواد تشکیل دهنده این شیرینی پر تقاضا می توان به آب، آرد، تخم مرغ، شربت بار، وانیل، روغن مایع اشاره نمود.

در صورتی که درخواست ثبت سفارش این شیرینی را دارید بهتر است قبل از این کار از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت با ما تماس برقرار نمایید و از قیمت عمده سال ۱۴۰۱ این محصول اطلاع حاصل کنید.

خرید بامیه عربی

انواع بامیه عربی

بامیه عربی که به دلیل طعم خاصش مشتریان بسیاری به دنبال خرید آن هستند عموما به شکل دراز تهیه می شود و به لحاظ نحوه تولید نیز با نوع ایرانی آن متفاوت می باشد و شایان ذکر است که نام دیگر این بامیه عوامات یا لقمه القاضی بوده و در کشور عربستان بر روی سفره افطاری و یا به عنوان یک عصرانه (میان وعده) نیز استفاده می شود. در سال های اخیر این نوع شیرینی جایگاه خود را در میان ایرانی ها نیز تثبیت کرده و به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. بامیه عربی نیز به مانند سایر شیرینی جات در اشکال مختلف و به صورت باریک و یا ضخیم به منظور جذب بهتر مشتری تولید شده و به دست مصرف کنندگان می رسد.

خرید بامیه عربی اصفهان را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از گروه بارزگانی شیرینو درخواست نمایید.

خرید بامیه عربی

بامیه عربی اصفهان

شهرستان اصفهان به عنوان مرکز تولید و پخش انواع شیرینی جات بسیار شناخته شده بوده و مشتریان فراوانی در اقصی نقاط ایران برای خریداری انواع شیرینی به دنبال راهی برای ساده تر شدن روند ثبت سفارش خود هستند به همین جهت شما عزیزان نیز می توانید گروه بارزگانی شیرینو را انتخاب نماید که روند خرید بامیه عربی اصفهان را بسیار آسان نموده است به این ترتیب که پس از دریافت سفارش، این محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه و با حذف کلیه واسطه ها برایتان ارسال می شود.

خرید بامیه عربی

قیمت بامیه عربی

امروزه با توجه به تغییر مداوم قیمت مواد اولیه و نوسانات بازار نمی توان برای هیچ یک از انواع شیرینی موجود در بازار قیمت قطعی اعلام نمود ولی نکته ای که بسیار حائز اهمیت است در رابطه با خرید عمده این محصول می باشد چرا که در این حالت خرید، مشتری می تواند تخفیفات بسیار بهتری را نصیب خود نماید و سودآوری مناسبی داشته باشد.

در صورتی که تمایل به خرید بامیه عربی اصفهان دارید می بایست حتما از قیمت عمده و بروز آن مطلع شوید پس با ما در ارتباط باشید.

خرید بامیه عربی

خرید بامیه عربی

با توجه به بیان ویژگی ها و دلایل پر فروش بودن این شیرینی خوشمزه در بازار، اگر خواهان خرید عمده آن هستید می توانید به سادگی و به صورت غیر حضوری (اینترنتی) اقدام کنید و با مدیر فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید و حجم خرید خود را اعلام کنید تا به این ترتیب کلیه سفارشات درخواستی شما در کوتاه ترین زمان ممکنه و با بهترین کیفیت، آماده و ارسال گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …