خانه / شیرینی / خرید شیرینی برنجی با تخفیف

خرید شیرینی برنجی با تخفیف

خرید شیرینی برنجی را به صورت کلی و جزئی از طریق این مجموعه خرید امتحان کنید چرا که این نوع شیرینی علاوه بر هزینه مقرون به صرفه آن به خصوص در حجم بالا مانند نیسان و خاور، طعم بی نظیر داشته و موجب ترغیب مشتری به خرید می شود، در سالهای اخیر عرضه و تقاضا شیرینی برنجی با توجه به میزان استفاده از آن در ایام عید نوروز روند صعودی داشته در نتیجه با رشد فروش همراه بوده و این عوامل در افزایش خرید شیرینی برنجی تاثیر گذار می باشد.

خرید شیرینی برنجی و مواد اولیه آن

هنگامی که مصرف کننده قصد خریداری یک محصول با کیفیت را دارد جهت اطمینان خاطر می بایست با چگونگی تهیه و مواد اولیه به کار رفته در آن آشنایی  کامل داشته باشد و ما در این قسمت به مواردی از این دست خواهیم پرداخت. شیرینی نان برنجی که در حقیقت سوغات شهرستان کرمانشاه بوده یک شیرینی سنتی و در عین حال بسیار خوشمزه می باشد و دلیل این موضوع نیز ترکیب موادی مانند: روغن جامد، پودر قند، زرده تخم مرغ، زعفران، آرد برنج، پودر هل، نمک، پودر خرفه برای تزیین و گلاب جهت خوش عطر شدن شیرینی می باشد. شما می توانید از این نمونه برای پذیرایی از مهمانان در عید نوروز استفاده کنید.

خرید شیرینی برنجی

فواید شیرینی برنجی

همان طور که مستحضر هستید مصرف بیش از حد شیرینی علل خصوص نوع تر آن می تواند باعث بروز بیماری شود در نتیجه اگر تمایل به مصرف شیرینی دارید باید از نان برنجی که به نسبت سایر شیرینی ها مضرات کمتری دارد استفاده نمایند چرا که نان برنجی ابعاد کوچکی داشته و جزو شیرینی های خشک محسوب می شود، از طرفی مواد جانبی مانند: خامه، مربا و یا ژله در آن به کار نرفته و این خود می توان دلیل توصیه این نمونه شیرینی را توجیه کند.

خرید شیرینی برنجی

خرید اینترنتی نان برنجی

با توجه به بیان طرز تهیه و کیفیت مطلوب این نوع شیرینی

و همچنین ماندگاری بالا آن به منظور استفاده بلند مدت در

ایام سال اگر خواستار ثبت سفارش برای این محصول هستید

می توانید با ما ارتباط برقرار کنید تا در حداقل زمان شیرینی

مد نظر برایتان ارسال گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده شیرینی اصفهان

فروش عمده شیرینی اصفهان

فروش عمده شیرینی اصفهان در گروه بازرگانی شیرینو صورت می پذیرد لذا متقاضیان می توانند …