خانه / شیرینی / خرید شیرینی پاپیونی کره ای

خرید شیرینی پاپیونی کره ای

خرید شیرینی پاپیونی کره ای را به صورت عمده با گروه بازرگانی شیرینو تجربه نمایید چرا که کلیه سفارشات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ارسال می گردد. امروزه مصرف انواع شیرینی خشک به ویژه در ایام عید نوروز بسیار رواج دارد و نمونه پاپیونی نیز همواره جز پر فروش ترین ها بوده و مشتریان فراوانی در سراسر کشور داشته و دارد. مجموعه شیرینو به شما مشتریان عزیز خرید شیرینی پاپیونی کره ای که محصولی پر تقاضا و بسیار محبوب نزد مصرف کنندگان است را پیشنهاد می نماید و ما برای کسب رضایتمندی شما عزیزان بهترین شیرینی پاپیونی را با کیفیت عالی و کاملا مقرون به صرفه ارائه کرده ایم.

مواد لازم شیرینی پاپیونی

انواع شیرینی خشک در جشن ها و اعیاد مانند نوروز برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شوند و هر کدام طعم خاص خود را داشته و طبعا طرفداران بسیاری دارند و باید گفت یکی از شیرینی های پر فروش و قدیمی که می توان آن را در همه قنادی ها مشاهده نمود شیرینی پاپیونی است. برای تهیه این نوع شیرینی خوشمزه به مانند سایر شیرینی های کره ای نظیر زبان و پروانه ای از خمیر هزارلا استفاده می شود. این نمونه شیرینی از گذشته تا به حال بین ایرانیان بسیار محبوب بوده و در مراسم ها کنار چای و میوه صرف می شود اما ما در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با مواد اولیه تشکیل دهنده شیرینی پاپیونی آشنا کنیم و می بایست به مواردی نظیر خمیر هزارلا، پودر قند، کره، تخم مرغ و پودر پسته اشاره کنیم.

در صورتی که قصد خرید شیرینی پاپیونی کره ای برای ایام عید را دارید بهتر است هر چه سریعتر اقدام نمایید و قبل از اسفند ماه سفارش خود را نهایی نمایید چرا که با نزدیک شدن به روزهای پایانی به دلیل افزایش میزان سفارشات امکان پذیرش سفارش جدید وجود نخواهد داشت.

خرید شیرینی پاپیونی

قیمت شیرینی پاپیونی

این روزها به خاطر تغییر مداوم قیمت مواد اولیه که البته کاملا وابسطه به کیفیت آن می باشد و همچنین نوسانات بازار نمی توان برای کلیه شیرینی جات قیمت قطعی ارائه کرد و می بایست قیمت روز آن را استعلام بگیرید. البته بیان این موضوع خالی از لطف نیست که شما عزیزان با خرید عمده این محصول می توانید سودآوری مناسبی را نصیب خود نمایید چرا که ما برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته ایم تا به این وسیله بتوانیم رضایت خاطرشان را به دست آوریم.

برای اطلاع از قیمت عمده و بروز این محصول می توانید با ما در تماس باشید.

خرید شیرینی پاپیونی

خرید شیرینی پاپیونی کره ای

گروه بازرگانی شیرینو با ارائه بهترین شیرینی پاپیونی در صدد افزایش مشتریان خود بوده و این محصول پر فروش را که همواره در روزهای پایانی سال از بازار فروش بسیار داغی بهره می برد جزو برترین محصولات خود قرار داده و پیشنهاد ویژه ما به همه خریداران می باشد. یکی از مسائلی که بسیار برای مجموعه ما اهمیت داشته پخش کلیه محصولات با کیفیت مطلوب و قیمتی به صرفه به صورت مستقیم از درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای در سراسر کشور می باشد تا بدین شکل از اتلاف وقت شما عزیزان برای انجام خرید حضوری نیز جلوگیری به عمل آمده و از مزایای بی شمار خرید اینترنتی بهره مند گردید.

کلیه ادارات، ارگان ها، شرکت های خصوصی و دولتی، نهاد ها و مجموعه ها می توانند خرید عمده شیرینی پاپیونی کره ای را برای برگزاری مراسم های خود از طریق مجموعه شیرینو صورت دهند.

خرید شیرینی پاپیونی

سفارش اينترنتي شيريني پاپیونی

با توجه به بیان ویژگی ها و نرخ فروش بالای این نمونه شیرینی اگر درخواست ثبت سفارش عمده آن را دارید می توانید به سادگی و از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت با مدیر فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل کنید و حجم درخواستی خود را اعلام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …