خانه / کلمپه / خرید عمده کلوچه از کارخانه

خرید عمده کلوچه از کارخانه

همواره خرید عمده کلوچه از کارخانه صورت می پذیرد لذا می توان برای تحقق این امر مجموعه شیرینو را انتخاب نمود چرا که این مجموعه امکان دسترسی مستقیم به کارخانجات تولید کلوچه را محیا نموده است و به آسانی می توان بهترین نوع کلوچه را در این مرکز و بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش داد. مجموعه ما امکان خرید عمده کلوچه از کارخانه را برای همه شما مشتریان عزیز فراهم آورده است فقط کافیست با ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در این بخش در تماس باشید.

روش تولید کلوچه

امروزه کلوچه یکی از جمله محصولات خوراکی بسیار پر فروش بوده که علاقه مندان به آن محدود به هیچ سن و سالی نمی شوند و این شیرینی خوشمزه طرفداران بی شماری در کشورمان دارد، ساختار نرم و لطیف این محصول تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش آن داشته است و البته که ماندگاری بی نظیری نیز دارد و تمامی این مسایل موجب گسترش هر چه بیشتر کارخانه ها و خطوط تولید انواع کلوچه در سراسر کشور شده است. اما نکته حایز اهمیتی که باید به آن پرداخته شود روش تولید انواع کلوچه می باشد، تولید انواع گوناگون این محصول با فرمولاسیون متفاوت مغزی امکان پذیر است لذا میتوان مغزی را با استفاده از مغز دانه های بادام، پسته، گردو و یا فندق و انواع مغزی دانه های دیگر به همراه مواد دیگری چون آرد ذرت، برنج یا گندم و پودر نارگیل ساخت و نیز می توان فقط از پودر نارگیل به همراه مواد دیگر استفاده نمود.

خرید عمده کلوچه

فروش انواع کلوچه

کلوچه نیز به مانند سایر محصولات خوراکی در شکل ها و طعم های گوناگون و مطابق با سلیقه مشتریان تولید و به بازار عرضه می گردد تا به این واسطه روند عرضه و تقاضا به درستی صورت پذیرد. در این قسمت به تعدادی از محبوب ترین نوع کلوچه اشاره می نماییم که عبارتند از:

  • کلوچه لاهیجان
  • کلوچه سنتی فومن
  • کلوچه حلوایی
  • کلوچه خرمایی
  • کلمپه کرمان
  • کلوچه نارگیلی
  • کلوچه شکلاتی
  • کلوچه کنجدی
  • کلوچه کره ای و …

خرید عمده کلوچه

صادرات کلوچه به عراق

صادرات کلوچه به کشور عراق از سال های خیلی دور آغاز شده است و بسیاری از مردم این کشور کلوچه های ایرانی را حتی بهتر از مردم خودمان می شناسند، چرا که آن ها علاقه ی زیادی به خوردن شیرینی جات دارند و طعم کلوچه ایرانی برای آن ها بسیار به یاد ماندنی است تا جایی که فقط از محصولات ما تعریف و تمجید می کنند و مصرف هر روزه آن را به خود اختصاص داده اند.

در صورتی که از مجموعه شیرینو قصد خرید عمده کلوچه را دارید می توانید با ما در تماس باشید.
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید کلوچه ارزان

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت …