خانه / کلمپه / خرید کلوچه ارزان قیمت

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت مطلوب را نیز تجربه نمایید. چرا که امروزه خرید انواع کلوچه بسیار رواج پیدا کرده است و این موضوع با طعم خاص این محصول بی ارتباط نیست و می بایست کلوچه را یک شیرینی بسیار پر فروش و محبوب نزد مصرف کنندگان دانست.

تولید کلوچه کارگاهی

کلوچه یک محصول بسیار خوشمزه است که به دلیل داشتن بافتی نرم و لطیف و طعم به یاد ماندنی همواره یکی از جمله محصولات بسیار پر طرفدار نزد گروه های سنی مختلف می باشد و به واقع مصرف کنندگان آن محدود به هیچ سن و سالی نیستند. اما امروزه انواع کلوچه بر روی خطوط کاملا مکانیزه تولید و روانه بازار می شود و این موضوع باعث شده است که سالانه این محصول در تناژ بالا آماده ارسال به سراسر کشور شده و حتی توان تولید و پخش انواع کلوچه برای صادرات به کشور های همجوار نیز میسر گردیده است. همان طور که می دانید خط تولید کلوچه در ایران مانند سایر کشورها به صورت تمام اتوماتیک است. بنابراین کلیه ی مراحل تولید به صورت خودکار توسط دستگاه هایی که از قبل تنظیم شده اند صورت می گیرد در نتیجه کلوچه ی کاملا بهداشتی، خوشمزه و با کیفیت با سرعت بیشتری به بازار وارد می شود.

در صورتی که قصد خرید عمده کلوچه را دارید بهتر است با ما از طریق راه های ارتباطی ارایه شده در این بخش تماس حاصل نمایید.

خرید کلوچه ارزان

مرکز فروش کلوچه در تهران

ما در مجموعه شیرینو امکان خرید کلوچه ارزان و مقرون به صرفه را محیا نموده ایم، لذا علاوه بر پایتخت مشتریان ساکن در سراسر کشور نیز می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین خریدی بی واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه داشته باشند و بدین ترتیب خریدی آسان و راحت را تجربه نمایند.

خرید کلوچه ارزان

فروش انواع کلوچه

فروش انواع کلوچه به دلیل خواهان فراوان آن در بازار بسیار داغ بوده و این موضوع سبب شده است تا تولید آن روز به روز گسترش یابد. کلوچه انواع مختلفی دارد که ما به تعدادی از آن برای آشنایی بیشتر اشاره می نماییم.

  • کلوچه نارگیلی
  • کلوچه کنجدی
  • کلوچه خرمایی
  • کلوچه سنتی
  • کلوچه گردویی
  • کلوچه زعفرانی
  • کلوچه وانیلی و …
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

مرکز فروش کلوچه

مرکز فروش کلوچه لاهیجان

در مرکز فروش کلوچه لاهیجان امکان خریداری بهترین نوع این محصول میسر شده است لذا …