خانه / کلمپه / خرید کلوچه به صورت عمده

خرید کلوچه به صورت عمده

خرید کلوچه به صورت عمده از مجموعه شیرینو می تواند برای شما مشتریان عزیز سودآوری مناسبی داشته باشد چرا که با استفاده از روش خرید غیر حضوری( اینترنتی ) که طبعا امروزه بهترین روش خرید می باشد می توانید بدون هیچ گونه اتلاف وقتی محصول مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهید. مجموعه شیرینو به همه مشتریان خود پیشنهاد خرید کلوچه به صورت عمده را می دهد تا بدین ترتیب از مزایای بی شمار خرید آنلاین بهره مند گردید.

تولید کلوچه صنعتی

کلوچه که همواره یکی از جمله محبوب ترین شیرینی های ایرانی بوده است هم اکنون به شکل صنعتی تولید و روانه بازار می شود و این موضوع بی ارتباط با استقبال فراوان مصرف کنندگان نمی باشد و هر روزه بر تعداد کارگاه ها و کارخانجات تولید کننده این محصول بسیار خوشمزه افزوده می شود و اما کلوچه ها از دو بخش اساسی تشکیل شده اند که عبارتند از قسمت کیک که خود شامل موارد ذیل می باشد.

  • آرد کم پروتئین
  • تخم مرغ
  • شکر
  • روغن یا مارگارین
  • مواد طعم دهنده و افزودنی

قسمت مغزی آن که خود شامل موارد ذیل است.

  • خرما یا عسل یا کشمش
  • انواع کاکائو و شکلات ها
  • انواع مارمالاد یا مربا ها
  • انواع خشکبار نظیر گردو یا پودر نارگیل و …

طبیعتا نسبت ترکیب این مواد با یکدیگر بسیار حایز اهمیت است چرا که در غیر این صورت محصول نهایی به لحاظ کیفی مناسب نخواهد بود و علاوه بر این نوع ترکیب و زمان اضافه کردن مواد مختلف به خمیر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید کلوچه به صورت عمده

قیمت عمده کلوچه

در حال حاضر قیمت انواع کلوچه به مانند سایر شیرینی جات کاملا مرتبط با قیمت روز مواد اولیه و نوسانات بازار می باشد لذا این موارد در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار بوده و اما نکته ای که حایز اهمیت است قیمت عمده این محصول است که طبعا بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در صورتی که قصد خرید کلوچه به صورت عمده را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

خرید کلوچه به صورت عمده

خرید کلوچه آنلاین

با توجه به اینکه انواع کلوچه در بازار بسیار پر فروش بوده و همواره خواهان خود را دارد اگر درخواست خرید عمده این محصول خوشمزه را دارید می توانید هر چه سریعتر سفارش خود را نهایی نمایید و با ما از طریق راه های ارتباطی ارایه شده در این سایت در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید کلوچه ارزان

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت …