خانه / زولبیا و بامیه / فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان

فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان

فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان به صورت عمده توسط گروه بازرگانی شیرینو انجام می شود لذا مشتریان عزیز هم اکنون می توانند این محصول پر تقاضا را به صورت اینترنتی و از طریق این سایت مرجع صورت دهند و سفارش خود را نهایی نمایند. چرا که زولبیا و بامیه از آن دسته شیرینی هایی بوده که در ایام ماه مبارک بسیار پر فروش می باشد و طیف وسیعی از سنین مختلف طرفدار آن هستند که همین موضوع کفایت می کند تا مجموعه ما با فروش زولبیا و بامیه ویژه ماه رمضان در صدد به دست آوردن رضایتمندی همه مشتریان خود باشد و برای حصول اطمینان از این امر محصول باکیفیت عالی و قیمت به صرفه را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

تولید زولبیا و بامیه

زولبیا و بامیه سالیان سال است که عضو جدا نشدنی از شیرینی های مخصوص ماه مهمانی خدا می باشند. می توان گفت که امکان ندارد نام ماه مبارک آورده شود و همه ما به یاد زولبیا و بامیه، شیرینی های جذاب و لذیذ این ماه نیفتیم. این نمونه از انواع شیرینی های سنتی و پر فروش در میان ایرانیان می باشد که توسط کارگاه ها و کارخانه های بسیاری به ویژه در شهرستان اصفهان تولید و در سراسر کشور توزیع و پخش می گردد. در گذشته این نوع شیرینی بسیار خوشمزه و پر طرفدار را عموما به یک روش تهیه می کردند، اما این روزها به دلیل محبوبیت فراوان آن در اشکال گوناگونی تولید می شوند. به عنوان مثال بامیه عربی را به صورت دراز تر تهیه می کنند و یا اینکه در تهیه زولبیا به منظور جذب بهتر مشتری از رنگ های مختلف استفاده می نمایند. به واقع این محصول یک شیرینی مناسبتی در ایام ماه مبارک رمضان بوده که می توان از آن برای افطار و یا سحری نیز بهره برد. از مواد اولیه و تشکیل دهنده این نوع شیرینی می توان به مواردی نظیر آرد، ماست، گلاب، روغن مایع، نشاسته، هل، زعفران، گلاب، شکر اشاره نمود.

در صورتی که قصد ثبت سفارش برای این محصول را دارید می توانید مجموعه شیرینو را انتخاب نمایید که در زمینه فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان فعالیت دارد چرا که ما با کیفیت ترین ها را برای شما عزیزان در نظر داریم.

فروش زولبیا و بامیه

زولبیا بامیه اصفهان

همان طور که قطعا اطلاع دارید اصفهان شهر بسیار شناخته شده ای در زمینه تولید و عرضه انواع شیرینی جات در کشور می باشد و موقعیت جغرافیایی آن نیز به صورتی است که استان های بسیاری در سطح کشور را تحت پوشش قرار می دهد. زولبیا و بامیه های تولید شده در این شهرستان بسیار باکیفیت بوده و گروه بازرگانی شیرینو نیز امکان خرید غیر حضوری انواع شیرینی های اصفهان را میسر نموده است به این صورت که پس از نهایی شدن سفارش توسط مشتری محصول درخواستی به صورت مستقیم از درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای ارسال می گردد و به کمک این روش از تلف شدن وقت به منظور خرید حضوری نیز جلوگیری به عمل آمده است.

شما می توانید خرید از مجموعه ما که در زمینه فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان فعال می باشد را یک بار امتحان نمایید و به مشتریان همیشگی ما بپیوندید.

فروش زولبیا و بامیه

فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان

عموما فروش این نوع شیرینی در ایام ماه مبارک بسیار قدرت گرفته و مشتریان فراوانی در اقصی نقاط کشور برای خریداری آن اشتیاق نشان می دهند که خوب دلیل این امر نیز عادت همیشگی ایرانیان به استفاده از این شیرینی بسیار خوشمزه و لذیذ در ماه خدا بوده که طبعا به دلیل روزه داری نیاز به استفاده از انواع شیرینی احساس می شود. بازار فروش زولبیا و بامیه همواره در این ماه پر برکت بسیار داغ می شود و مشتریان نیز از ما انتظار یک محصول بسیار با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را دارند تا به این واسطه بتوانند به سودآوری مناسبی دست یابند.

ما در مجموعه شیرینو امکان دسترسی شما به این محصول پر فروش را محیا نموده ایم.

فروش زولبیا و بامیه

قیمت روز زولبیا و بامیه

قیمت زولبیا و بامیه نیز به مانند سایر شیرینی جات امروزه کاملا دستخوش عوامل متعددی نظیر قیمت روز مواد اولیه بسته به کیفیت آن و نوسانات موجود در بازار می باشد و طبعا نمی توان برای این نمونه شیرینی نیز قیمت قطعی اعلام نمود و بهترین راه کار استعلام بروز قیمت ها توسط مشتریان می باشد.

در صورتی که قصد خرید و یا فروش زولبیا و بامیه ماه رمضان را دارید بهتر است با ما از طریق راه های ارتباطی موجود در این بخش تماس حاصل نمایید.

فروش زولبیا و بامیه

پخش زولبیا و بامیه

هر ساله در ایام ماه مبارک این نمونه شیرینی در حجم بالا توسط تولید کنندگان تهیه شده و در میان همه متقاضیان پخش می شود. ما نیز در گروه بازرگانی شیرینو با فروش و پخش عمده زولبیا و بامیه ماه رمضان در سراسر کشور به دنبال کسب رضایت حداکثری همه شما مشتریان عزیز هستیم چرا که ما کلیه سفارشات ثبت شده را به منظور آسایش و راحتی خریداران در تمامی شهرستانها توزیع کرده و با این کار امکان خرید مستقیم از کارخانه را بدون هیچ واسطه ای برای مشتریان خود فراهم آورده ایم.

کلیه ادارات دولتی و خصوصی، ارگان ها، مجموعه ها، شرکت ها می توانند خرید عمده زولبیا و بامیه را از طریق گروه بازرگانی شیرینو صورت دهند و از تخفیفات ویژه ما بهره مند گردند.

فروش زولبیا و بامیه

نگهداری زولبیا و بامیه

در ابتدا می بایست به این نکته اشاره کرد که زولبیا و بامیه را حتما در جای خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید تا از تغییر رنگ و مزه آن جلوگیری شود و به کمک یک ظرف درب دار از قرار گرفتن این شیرینی در محیطی مناسب اطمینان حاصل نمایید چرا که این شیرینی هنگامی که تازه باشد رنگ آن روشن بوده و این مسئله کاملا قابل تشخیص است.

فروش زولبیا و بامیه ویژه ماه رمضان توسط مجموعه شیرینو به صورت عمده انجام می شود پس می توانید برای تثبیت سفارش خود با ما تماس بگیرید.

فروش زولبیا و بامیه

فروش اینترنتی زولبیا و بامیه

با توجه به ذکر مواردی نظیر پر فروش بودن و محبوبیت فراوان این محصول اگر در خواست خرید عمده آن را از گروه بازرگانی شیرینو دارید می توانید با مدیر فروش ما از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت تماس بگیرید و حجم مد نظر خود را اعلام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …