خانه / کلوچه / فروش کلوچه لاهیجان به قیمت عمده

فروش کلوچه لاهیجان به قیمت عمده

فروش کلوچه لاهیجان به قیمت عمده هم اکنون در این مکان صورت می پذیرد لذا شما مشتریان عزیز می توانید حجم سفارشات خود را با ما در میان بگذارید چرا که مجموعه شیرینو با ارایه محصولات با کیفیت و متنوع در نظر دارد سلایق مختلف را جذب نماید. ما با فروش کلوچه لاهیجان به قیمت عمده و استثنایی سعی در کسب رضایتمندی شما عزیزان داریم.

تولید کلوچه لاهیجان

کلوچه خوشمزه‌ترین سوغات شمال کشور و یکی از بهترین شیرینی‌های ایرانی است. طعم لذیذ کلوچه لاهیجان با چای یا قهوه در یک عصر دلپذیر را نمی‌توان با چیز دیگری عوض کرد. همان طور که می دانید کلوچه نرم و خوشمزه لاهیجان با طعم‌های گردویی، نارگیلی و … تولید و به بازار عرضه می شود لذا امکان ثبت سفارش برای این محصول بسیار محبوب ممکن گردیده است. همواره خوردن یک کلوچه نرم و خوشمزه به عنوان یک میان وعده بسیار دلنشین بوده و دلیل آن نیز علاوه بر ساختار نرم داشتن یک مغزی بسیار مقوی  می باشد و اما از مواد تشکیل دهنده این نوع شیرینی می توان به موارد بسیاری اشاره نمود از جمله آرد قنادی، وانیل، شیر، پودر قند، تخم مرغ، روغن مایع، بیکینگ پودر، گردو یا نارگیل و …

فروش کلوچه لاهیجان

پخش عمده کلوچه لاهیجان

مجموعه شیرینو با پخش و فروش عمده کلوچه لاهیجان با بهترین کیفیت ممکن امکان دسترسی به این محصول را برای مشتریان عزیز در سراسر کشور ایجاد نموده است لذا شما عزیزان می توانید به سادگی با ما از طریق راه های ارتباطی ارایه شده در این بخش تماس حاصل نمایید و حجم سفارش خود را اعلام نمایید چرا که این روزها بهترین روش خرید قطعا خرید غیر حضوری و اینترنتی می باشد و می توان با استفاده از این روش به سادگی و بدون اتلاف وقت به هدف خود برسید.

فروش کلوچه لاهیجان

قیمت کلوچه سنتی لاهیجان

هم اکنون قیمت محصولات خوراکی کاملا وابسته به مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه بکار رفته و وجود نوسان در بازار داشته لذا حتما می بایست قبل از ثبت سفارش قیمت روز این محصول را از مدیر فروش مجموعه استعلام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید کلوچه ارزان

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت …