خانه / شیرینی آجیلی / قیمت شیرینی آجیلی عید

قیمت شیرینی آجیلی عید

قیمت شیرینی آجیلی توسط این سایت اینترنتی که در زمینه فروش انواع شیرینی جات فعال می باشد بیان می گردد چرا که این نوع شیرینی مخصوص ایام عید نوروز بوده و بسیار طرفداران فراوانی برای خود فراهم آورده است و این به دلیل طعم فوق العاده و ماندگاری مناسب آن می باشد.

طرز تهیه شیرینی آجیلی

شیرینی آجیلی بخاطر شکل زیبایش و طعم متفاوتی که دارد برای مجالس بسیار مناسب می باشد، این شیرینی های آجیلی بهترین دسر برای پذیرایی از میهمانان هستند. برای طرز تهیه شیرینی آجیلی از روش ها و مغزهای مختلف آجیل استفاده می شود چرا که شیرینی آجیلی از انواع شیرینی های خوشمزه و خوش طعم می باشد که به دلیل ماندگاری بالا مخصوص عید نوروز بوده و یک انتخاب خوب و شیک هست. از مواد تشکیل دهنده این نمونه شیرینی می توان به آرد، روغن صاف قنادی، پودر قند، وانیل، تخم مرغ، عسل و انواع آجیل اشاره نمود.

قیمت شیرینی آجیلی

انواع شیرینی آجیلی با توجه به قیمت آن

قیمت شیرینی آجیلی که کاملا وابسته به انواع قالب های تولیدی و مواد به کار رفته به ویژه میزان آجیلی که در آن استفاده می شود است و به همین دلیل ممکن است در بازار شکل های گوناگونی از آن را مشاهده نمایید که برای جلب توجه مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

در صورتی که تقاضای خرید عمده این محصول را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت شیرینی آجیلی

شیرینی آجیلی عید

همان طور که پیش از این بیان گردید شیرینی آجیلی یکی از بهترین انواع شیرینی برای مصرف در ایام عید نوروز می باشد و این موضوع به دلیل مواد مغزی به کار رفته در آن می باشد که باعث شده است یک میان وعده بسیار مقوی و خوشمزه باشد که به کمک ماندگاری بالای آن موجب حفظ طعم بی نظیرش شده است.

قیمت شیرینی آجیلی

سفارش خرید شیرینی

با توجه به اینکه محصول معرفی شده در این بخش توانسته به کمک طعم بی نظیر و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد متقاضیان بسیاری را برای خود فراهم آورد اگر درخواست ثبت سفارش آن را دارید می توانید با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت شیرینی آجیلی

ارسال شیرینی به شهرستان

گروه بازرگانی شیرینو کلیه سفارشات دریافتی را در کوتاه ترین زمان ممکنه و به منظور کسب رضایتمندی مشتریان خود به صورت مستقیم به تمامی شهرها و استان ها در سراسر کشور ارسال می نماید و به این ترتیب از کلیه هزینه های غیر ضرور نیز جلوگیری به عمل آمده و خریدی آسان را تجربه می نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی نان خوانساری

دریافت نمایندگی شیرینی نان خوانساری

اگر قصد دریافت نمایندگی شیرینی نان خوانساری را از مجموعه شیرینو دارید بهتر است ما …