خانه / شیرینی / قیمت شیرینی خوانساری در تهران

قیمت شیرینی خوانساری در تهران

قیمت شیرینی خوانساری در تهران و سایر شهرستان ها همواره دستخوش تغییرات بوده و این موضوع بی ارتباط با قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده این نوع شیرینی نمی باشد لذا می توان از شیرینی نان خوانساری به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه و مقوی یاد کرد و اگر یک مرتبه آن را میل نمایید برای همیشه طعم بی نظیرش در خاطرتان خواهد ماند.

قیمت عمده شیرینی خوانساری در تهران را می توانید از طریق این سایت اینترنتی دریافت نمایید.

نان شکری خوانسار

این نمونه شیرینی از دیرباز در شهرستان خوانسار تولید می شده و محبوب ترین سوغات این شهرستان به حساب می آید، امروزه این نوع شیرینی به دلیل طعم دلنشینی که دارد توانسته است علاوه بر شهرستان های همجواره طرفداران قابل توجهی در اقصی نقاط کشور و به ویژه در پایتخت برای خود محیا نماید و آوازه آن در سراسر کشور پیچیده است. ساختار شیرینی خوانساری بسیار نرم و لطیف بوده و ماندگاری مناسبی دارد البته به شرط اینکه در مجاورت هوا قرار نگیرد در صورتی که از سلفون دو سر پرس برای نگهداری آن استفاده شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

قیمت شیرینی خوانساری

تهیه شیرینی خوانساری

همان طور که بیان شد شیرینی نان خوانساری به دلیل داشتن بافتی بسیار نرم و طعمی فوق العاده خواهان بسیار داشته و توانسته است سلایق متعدد را راضی نماید و کودکان و بزرگسالان نیز از میل کردن این شیرینی محبوب بسیار لذت می برند. مواد تشکیل دهنده نان شکری خوانسار بسیار ساده بوده و جزو شیرینی های ارزان قیمت به حساب می آید با این حال بسیار خوشمزه و لذیذ بوده و می توان از این مواد به آرد، ماست، شکر، گلاب، تخم مرغ، زعفران اشاره نمود. این نوع شیرینی را می توان به شکل ساده، شکری، کنجدی و زعفرانی خریداری نمود و قیمت شیرینی خوانساری نیز وابسته به نوع آن و مواد به کار رفته در آن می باشد.

قیمت شیرینی خوانساری

سفارش خرید شیرینی خوانساری

در صورتی که قصد خرید عمده این محصول را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت شیرینی خوانساری با مدیر فروش ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت ناشی از حضور فیزیکی به شکل اینترنتی خرید عمده این شیرینی را انجام دهید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …