خانه / شکلات / مرکز خرید شکلات کانفت قهوه

مرکز خرید شکلات کانفت قهوه

خرید شکلات کانفت قهوه را از طریق گروه بازرگانی شیرینو هم اکنون صورت دهید چرا که این محصول به دلیل داشتن طعمی فوق العاده همواره مورد پسند عموم خریداران بوده و از نرخ فروش بسیار بالایی بهره می برد. این نوع شکلات به دلیل داشتن قیمت اقتصادی و به صرفه و ساختار ترد و خوشمزه بسیار نزد مصرف کنندگان محبوب می باشد. با خرید عمده شکلات کانفت قهوه از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر کسب سودآوری مناسب جدید ترین روش خرید که به واقع خرید آنلاین بوده را نیز تجربه نمایید و به مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

تولید شکلات کانفت

شکلات کانفت را باید یک شیرینی بسیار پر طرفدار و پر تقاضا دانست که این روزها خرید آن توسط مصرف کنندگان روندی صعودی داشته و دلیل آن نیز طعم بی نظیر در کنار قیمت بسیار مناسب آن بوده که این نمونه را خاص و ویژه کرده است. شکلاتی راه راه و لایه ای، با ظاهری بسیار وسوسه کننده و زیبا که مغز آن را کاکائو تشکیل داده و از انواع اسانس ها نظیر قهوه و … برای طعم بهتر آن استفاده می شود. برای تولید کانفت از موادی نظیر کاکائو، شکر، آرد، گلوکز و قهوه استفاده می شود و در بسته بندی های بسیار متنوع آماده و به بازار عرضه شده البته که این نوع شکلات به صورت استوانه ای تولید شده و سپس به قطعات کوچک تقسیم می گردد.

شما عزیزان می توانید خرید شکلات کانفت قهوه را از طریق این مجموعه سفارش دهید چرا که گروه بازرگانی شیرینو در زمینه فروش عمده انواع شیرینی جات فعال بوده و همواره اصل را بر اساس رضایت مشتری قرار داده است.

خرید شکلات کانفت

انواع شکلات کانفت

این نمونه شکلات به خاطر ظاهر بسیار جذاب و لایه رویی سخت و مغز نرم و لطیفی که دارد مشتریان پر و پا قرص بسیاری در سراسر کشور داشته و به شکل لوله ای و استوانه ای تولید می شود تا به این واسطه مشتریان برای خریداری آن جذب شوند. برای تهیه کانفت از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود تا بتوان تنوع محصولات را بالا برد لذا کانفت را می بایست یک شکلات ارزان قیمت تلقی نمود که در شهرستان هایی نظیر تبریز و مشهد تولید کنندگان بسیار زیادی دارد. اما اگر قصد خرید شکلات کانفت را دارید می توانید نوع فله آن را انتخاب نمایید که به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مناسب تر می باشد و البته که این شکلات خوشمزه در بازار با طعم هایی نظیر قهوه، ساده، رنگی و اطلسی وجود دارد.

خرید انواع شکلات کانفت را با گروه بازرگانی شیرینو تجربه نمایید.

خرید شکلات کانفت

کانفت صادراتی

علاقه برای خرید شکلات کانفت علاوه بر داخل کشور به خارج از مرزها نیز کشیده شده است و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان از مشتریان خارجی همیشگی این محصول هستند چرا که کانفت های تولید شده در کشور ما علاوه بر داشتن قیمت ارزان از کیفیت قابل قبولی نیز بهره می برند و طبعا حاشیه سود خوبی نیز برای آن ها ایجاد می کند. مجموعه شیرینو توانسته است انواع شکلات کانفت را به صورت مستقیم و از درب کارخانه بدون هیچ واسطه ای در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اما شما عزیزانی که علاقه مند به صادرات این محصول پر فروش هستید می توانید با گروه بازرگانی شیرینو در ارتباط باشید.

خرید شکلات کانفت

مرکز خرید شکلات کانفت قهوه

خرید شکلات کانفت قهوه برای پخش در سراسر کشور را می توانید از طریق گروه بازرگانی شیرینو انجام دهید چرا که مجموعه ما امکان خرید اینترنتی و بی واسطه را برای همه علاقه مندان به این محصول فراهم نموده است، لذا شما عزیزان می توانید هر یک از انواع شکلات کانفت را به صورت مستقیم و از درب کارخانه تحویل بگیرید و از مزایای بی شمار این روش جدید خرید بهره مند گردید. شهرهایی نظیر مشهد و تبریز قطب تولید عمده این شکلات بی نظیر هستند و با انتخاب مجموعه شیرینو به راحتی می توانید به مراکز تولید دسترسی داشته باشید.

خرید شکلات کانفت

قیمت شکلات کانفت

قیمت کانفت کاملا وابسته به میزان خرید و کیفیت کاکائو به کار رفته در آن داشته و البته که نوسانات بازار نیز کاملا تاثیر گذار بوده است لذا نمی توان برای این محصول یک قیمت قطعی ارائه کرد اما نکته حائز اهمیت این بوده که با خرید عمده شکلات کانفت قهوه می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند گردید.

در صورتی که قصد خرید انواع شکلات کانفت را دارید بهتر است قبل از ثبت سفارش از قیمت عمده و بروز آن اطلاع حاصل نمایید.

خرید شکلات کانفت

سفارش شکلات کانفت

با توجه به بیان ویژگی ها و پر فروش بودن این محصول چنانچه قصد ثبت سفارش برای آن را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت با مدیر فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید و حجم خرید خود را اعلام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکنه مرسوله درخواستی به دستتان برسد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com