خانه / کلوچه / مرکز خرید کلوچه لاهیجان

مرکز خرید کلوچه لاهیجان

در مرکز خرید کلوچه لاهیجان با کیفیت ترین نوع کلوچه را سفارش دهید چرا که مجموعه شیرینو همواره به دنبال ارایه محصولات با ارزش و مقرون به صرفه بوده و در این مسیر رضایتمندی مشتریان از هر چیز مهم تر می باشد. شما می توانید در مرکز خرید کلوچه لاهیجان خریدی آسان را تجربه نمایید و بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی سفارشتان را ثبث نمایید.

کلوچه لاهیجان گردویی

کلوچه لاهیجان یکی از محبوب ترین سوغات شمال ایران است و یکی از خوشمزه ترین کلوچه های شمال است، کلوچه گردویی شمال مخصوص لاهیجان یکی از شیرینی های خوشمزه و محبوب است و همان طور که از نامش بر می آید مربوط به شهر لاهیجان است و این کلوچه در واقع یکی از سوغاتی های شهر لاهیجان می باشد. ترکیب موادی مانند آرد قنادی، تخم مرغ، شیر، وانیل، پودر قند، بیکینگ پودر، روغن و گردو یک کلوچه خوشمزه و بی نظیر لاهیجان را ایجاد می نماید، همواره بافت لطیف و بسیار نرم این نوع شیرینی و مغزی لذیذ آن طرفداران فراوانی داشته و سالیان سال است که این نوع کلوچه در اقصی نقاط کشور محبوبیت ویژه ای داشته است و مشتریان برای خریداری آن اشتیاق بسیار نشان می دهند.

مرکز خرید کلوچه لاهیجان

قیمت کلوچه لاهیجان درب کارخانه

همان طور که اطلاع دارید قیمت این محصول نیز به مانند سایر محصولات خوراکی کاملا دست خوش تغییرات بسیار بوده و این تغییرات به دلیل وجود نوسان در قیمت مواد اولیه می باشد لذا می بایست قبل از ثبت سفارش خود حتما از قیمت عمده و بروز این نوع شیرینی اطلاع حاصل نمایید.

شما می توانید کلوچه لاهیجان را از طریق مجموعه شیرینو به قیمت کارخانه خریداری نمایید.

مرکز خرید کلوچه لاهیجان

سفارش کلوچه لاهیجان

با توجه به ذکر ویژگی های قابل توجه این محصول و خوش خوراک بودن آن که طبعا مصرف کنندگانش از سنین متفاوت بوده و تمامی این موارد باعث شده است میزان سفارش این محصول بسیار بالا باشد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کلوچه لاهیجان به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید کلوچه ارزان

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت …