خانه / باسلوق / پخش راحت الحلقوم سوغات تبریز

پخش راحت الحلقوم سوغات تبریز

پخش راحت الحلقوم سوغات تبریز در حال حاضر توسط این مجموعه خرید انجام می شود چنانچه قصد خرید این محصول پر فروش را دارید می توانید به منظور ثبت سفارش خود با ما تماس حاصل نمایید و راحت الحقوم بسیار خوشمزه و با کیفیت را از ما بخواهید. گروه بازرگانی شیرینو با پخش راحت الحلقوم سوغات تبریز توانسته است نظر مثبت مشتریان را کسب نماید.

مواد تشکیل دهنده راحت الحلقوم

راحت الحلقوم يكي از شيريني هاي اصيل ايراني است که این شیرینی یکی از سوغاتی های معروف تبریز نیز شمار می رود، لوکوم که در عربی به آن راحت الحلقوم (تسکین دهنده گلو) گفته می شود و از این عبارت گرفته شده است طبق برخی منابع از قرن پانزدهم در آنادولی ترکیه ساخته می شود یک دسر سنتی ترکی است که با افزودن چاشنی ها، میوه های خشک و مواد مشابه تهیه می شود و با آب، شکر، نشاسته و جوهر لیمو، گلاب و آرد تهیه می شود. به منظور حفظ طعم مشخص این نمونه شیرینی خوشمزه که برای قوام ژل دارد با گلاب یا لیمو طعم دار می شود، راحت الحلقوم یا لوکوم را معمولا به شکل مکعب تقسیم کرده و سپس با پودر قند یا نارگیل روکش می کنند.

پخش راحت الحلقوم

صادرات راحت الحلقوم

یکی از شیرینی های بسیار پر فروش و خوش طعم، انواع راحت الحلقوم یا همان (باسلوق، لوکوم) سوغات ویژه تبریز می باشد که علاوه بر داشتن خواهان فراوان در داخل کشور از محبوبیت خاصی در خارج از مرز های کشور نیز برخوردار می باشد. راحت الحلقوم تبریز در بسته بندی های بسیار زیبا و به صورت کارتونی با رعایت کامل اصول بهداشتی جهت صادرات به کشورهای همسایه به خصوص عراق تهیه و تولید می گردد.

پخش راحت الحلقوم

پخش راحت الحلقوم سوغات تبریز

مجموعه ما با پخش انواع راحتی با قیمت به صرفه و کیفیت عالی در سراسر کشور درصدد کسب رضایتمندی مصرف کنندگان بوده و این محصول را بدون هیچ واسطه ای به صورت مستقیم از کارخانه به دست متقاضیان رسانده تا از این طریق بتوان خدمات مناسب تری ارائه داد.

پخش راحت الحلقوم

خرید اینترنتی راحت الحلقوم

با توجه به موارد عنوان شده در رابطه با پر فروش بودن و کیفیت بالای

انواع راحتی اگر قصد ثبت سفارش برای این محصول را دارید می توانید

با ما از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این بخش تماس حاصل

نمایید و حجم مد نظرتان را اعلام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید راحت الحلقوم در تهران

مرکز خرید راحت الحلقوم در تهران

امروزه مصرف انواع شیرینی جات با توجه به توسعه کارخانه های تولید کننده آن افزایش …