خانه / باسلوق / پخش عمده باسلوق گردویی سنتی

پخش عمده باسلوق گردویی سنتی

پخش عمده باسلوق هم اکنون در این سایت اینترنتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب صورت می پذیرد چرا که این محصول بسیار پر طرفدار بوده و این موضوع بی ارتباط با نرخ بالای فروش آن در بازار نیست. ما در گروه بازرگانی شیرینو با پخش عمده باسلوق گردویی سنتی در صدد به دست آوردن رضایتمندی مشتریان خود هستیم.

روش تهیه باسلوق گردویی

باسلوق که با نام های دیگری نظیر لوکوم و یا راحت الحلقوم نیز شناخته می شود یکی از شیرینی های بسیار محبوب و سنتی ایران بوده که به عنوان یک شیرینی مناسبتی برای عید نوروز و یا شب یلدا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر بهره گرفتن از ژلاتین در ترکیب آن حالت ژله ای داشته و بسیار خوش خوراک می باشد. باسلوق گردویی یکی از خوراکی های خوشمزه و دلنشینی است که بزرگ و کوچک از خوردن آن لذت می‌برند و می توان آن را یکی از پر فروش ترین انواع شیرینی های شب عید دانست که توانسته است بازار فروش شیرینی جات را داغ نماید. در تولید باسلوق از موادی نظیر پودر ژلاتین، نشاسته، شکر، گلاب، وانیل، مغز گردو، پودر نارگیل استفاده می شود.

پخش عمده باسلوق

قیمت باسلوق گردویی

باسلوق نیز به مانند بسیاری از محصولات خوراکی قیمت روز آن کاملا ارتباط مستقیمی با مواد اولیه بکار رفته در آن داشته و عامل دیگری که در این موضوع تاثیر گذار می باشد وجود نوسانات در بازار می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت عمده و بروز این محصول پر فروش با ما از طریق راه های ارتباطی ارائه شده تماس حاصل نمایید.

پخش عمده باسلوق

صادرات باسلوق گردویی

این نمونه شیرینی علاوه بر داشتن نرخ فروش بسیار بالا در داخل کشور توانسته است این بازار فروش را به خارج از مرزها نیز کشانده و در کشورهای همجوار نظیر عراق نیز طرفداران فراوانی برای خود فراهم آورده است و گروه بازرگانی شیرینو نیز در این زمینه بسیار فعال بوده و با پخش عمده باسلوق گردویی با کیفیت توانسته است نظر مثبت مشتریان خارجی خود را جلب نماید.

پخش عمده باسلوق

سفارش باسلوق

با در نظر گرفتن ویژگی ها و تقاضای بالای این محصول توسط

مشتریان اگر شما نیز همچنان به دنبال ثبت سفارش برای آن

هستید می توانید با مدیر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید

و حجم مد نظر خود را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکنه

محصول درخواستی برایتان ارسال گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید راحت الحلقوم در تهران

مرکز خرید راحت الحلقوم در تهران

امروزه مصرف انواع شیرینی جات با توجه به توسعه کارخانه های تولید کننده آن افزایش …