خانه / شیرینی / اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک

اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک با کیفیت مطلوب در صدد است در سراسر ایران نمایندگی بپذیرد لذا عزیزان علاقه مند به همکاری با ما می توانند به سادگی در سودآوری آن شریک گردند. توجه به این نکته نیز حایز اهمیت است که میزان تلاش افراد می تواند با سودآوری ارتباط مستقیمی داشته باشد پس می بایست افراد دیدی بلند مدت داشته باشند تا به موفقیت تضمین شده دست یابند.

خط تولید انواع شیرینی

بر خلاف شیرینی های تر که بسیار پر چرب و شیرین هستند شیرینی های خشک متعادل و پر طرفدار بوده و برای مصرف روزانه نیز مناسب تر می باشند. انواع شیرینی های خشک در اعیاد و مراسمات بسیار کاربرد دارند و گزینه ایده آل جهت پذیرایی از مهمانان بوده دلیل آن نیز دوام و ماندگاری بالای آن می باشد. روش تولید شیرینی های خشک به دلیل استفاده از مواد اولیه مشابه تقریبا با یکدیگر همسان بوده اما تفاوت هایی نیز در روش پخت آنها وجود دارد به عنوان مثال در شیرینی نان برنجی عضو اصلی آن آرد برنج بوده اما در شیرینی نخودچی از آرد نخودچی استفاده می شود لذا می توان این تفاوت ها را در طعم و مزه آنها مشاهده نمود. از انواع شیرینی های خشک می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

  • شیرینی برنجی
  • شیرینی نارگیلی
  • شیرینی مشهدی(المانی)
  • شیرینی خانگی
  • شیرینی دانمارکی
  • شیرینی آجیلی و …

امروزه اعطای نمایندگی انواع شیرینی روشی مناسب در جهت بالا بردن راندمان فروش بوده که توسط مجموعه شیرینو اجرایی شده است.

اعطای نمایندگی شیرینی

واگذاری نمایندگی شیرینی خشک در اقصی نقاط کشور

هم اکنون مجموعه شیرینو اقدام به واگذاری نمایندگی فروش انواع شیرینی نموده است تا با این کار در سراسر کشور نماینده فعال بپذیرد. دریافت نمایندگی فروش شیرینی خشک در یزد/همدان /اصفهان /بندر عباس/ زاهدان/ تهران/ اراک/ ساری/ گرگان/ خرم آباد/ اهواز/ کرج/ بجنورد/ مشهد/ بیرجند/ ارومیه/ تبریز/ قزوین/ زنجان/ کرمانشاه/ کرمان/ سنندج/ ایلام/ شهرکرد/ بوشهر/ سمنان/ یاسوج/ بندر عباس/ رشت/ اردبیل
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …