خانه / سجوق / خرید سجوق با قیمت مناسب

خرید سجوق با قیمت مناسب

خرید سجوق را با قیمت مناسب تنها از طریق این سایت اینترنتی هم اکنون صورت دهید، چرا که این نوع شیرینی علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه می باشد کاملا مقوی بوده و این به دلیل وجود خشکباری نظیر پسته و گردو در میانه آن می باشد. شما با خرید سجوق آن هم در حجم عمده می توانید از تخفیف بیشتر بهره مند شوید و این محصول خیلی خوشمزه را به مشتریان خود معرفی نمایید.

خرید سجوق با توجه به طرز تهیه آن

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می بایست تا حدودی با طرز تهیه آن و نحوه تولید این نوع شیرینی آشنا شوید تا بتوانید با خیالی آسوده تر به دنبال خریداری آن باشید. طبعا همان طور که می دانید سجوق یکی از شیرینی های سوغات استان آذربایجان غربی بوده که اتفاقا طرفداران بسیاری نیز داشته است، خوب اگر بخواهیم به مواد بکار رفته در این محصول اشاره کنیم باید نشاسته، شیر انگور و گلاب را معرفی کنیم که از ترکیب اینها و ورز دادن شان و سپس قرار دادن گردو در میانه آن این شیرینی حاصل می شود، البته می توان در انتهای کار با پودر نارگیل تزئین نمود.

خرید سجوق

خرید سجوق با در نظر گرفتن قیمت آن

همان طور که گفته شد سجوق یکی از مهمترین سوغات استان آذربایجان بوده که در کنار سایر شیرینی جات خوشمزه این استان قرار می گیرد و بسیار پر طرفدار است، اما قیمت این محصول کاملا وابسته به حجم آن و طرز بسته بندی آن می باشد و البته که نوع فله و در حجم بالا آن طبعا از قیمت پایین تری برخوردار است.

در صورتی که خواهان خریداری عمده این محصول هستید می توانید با ما در تماس باشید.

خرید سجوق

سفارش اینترنتی شیرینی سجوق

با وجود این مباحث و بیان ویژگی های این محصول و با توجه به میزان

کشش بازار برای فروش انواع شیرینی می توان گفت سجوق یک مورد

کاملا مناسب برای سفارش عمده می باشد، با این حال اگر مایل به

ثبت سفارش هستید با ما در ارتباط باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com