خانه / پودر نارگیل / خرید عمده پودر نارگیل چرب

خرید عمده پودر نارگیل چرب

خرید عمده پودر نارگیل چرب را می بایست از طریق این سایت مرجع صورت دهید چرا که مجموعه شیرینو درصدد است بتواند با ارايه محصولات با کیفیت رضایت خاطر شما عزیزان را کسب نماید و محصولات کاربردی از جمله پودر نارگیل را در دسترس تان قرار داده است.

شما می توانید خرید عمده پودر نارگیل چرب را به آسانی و به صورت غیر حضوری از طریق این مجموعه صورت دهید.

تولید پودر نارگیل

اگر قصد خرید عمده پودر نارگیل را دارید باید توجه داشته باشید که این محصول طبیعت گرم و خشکی دارد و منبع غنی از اسید های چرب سالم، آهن، فیبر و پروتئین می باشد لذا نارگیل خواص چشمگیری دارد و از آن در موارد متنوع بهره گرفته می شود. اما نکته مهم در تولید پودر نارگیل چرب یا خشک کیفیت نارگیل به کار رفته بوده و می بایست نارگیل ها به مدت 12 ماه در جای مخصوص نگهداری شده و سپس نارگیل ها را به مدت یک ماه برای جداسازی آسان پوسته خارجی در آب قرار می دهند و پس از جداسازی پوسته قهوه ای رنگ نارگیل که از آن در صابون سازی استفاده می شود نارگیل ها قطعه قطعه شده و شسته می شوند و پس از آن با استفاده از دستگاه های تمام مکانیزه به پودر با درجات متفاوت تبدیل می شوند، در مرحله بعد پودر نارگیل حاصله را در سینی خشک کن پهن شده و با دمای 108 درجه خشک می شوند به این ترتیب محصول یاد شده کاملا استریل و عاری از هر گونه میکروب شده و به منظور خنک شدن به صورت ارتعاشی از خنک کننده ها عبور می نمایند.

خرید عمده پودر نارگیل چرب

قیمت پودر نارگیل فله

پودر نارگیل را می توان یک محصول کاملا کاربردی دانست که طبعا خرید نوع فله آن بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و مصرف کننده نیز تمایل بیشتری به خرید این نمونه نشان می دهند. اما قیمت پودر نارگیل نیز تابع عواملی از قبیل قیمت روز نارگیل و نوسانات بازار می باشد.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت عمده و بروز این محصول با ما در تماس باشید.

خرید عمده پودر نارگیل چرب

خرید اینترنتی پودر نارگیل

با توجه به پر فروش بودن پودر نارگیل و کاربرد فراوان

آن در صورتی که در خواست خرید عمده این محصول

را دارید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی ارايه

شده در این سایت در تماس باشید و لذت خرید غیر

حضوری و اینترنتی را تجربه نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com