خانه / شیرینی آلمانی / فروش شیرینی مشهدی مخصوص عید

فروش شیرینی مشهدی مخصوص عید

فروش شیرینی مشهدی یا آلمانی که امروزه بسیار در ایام نوروز مورد استفاده قرار می گیرد از طریق این سایت اینترنتی صورت می پذیرد، چنانچه تقاضای خرید عمده این نوع شیرینی بسیار خوشمزه و پرطرفدار را دارید می توانید به سادگی و غیر حضوری اقدام نمایید و از مزایای آن نظیر حذف واسطه ها و ارسال مستقیم محصول بهره مند گردید.

مواد تشکیل دهنده شیرینی مشهدی

شیرینی مشهدی که با نام های مختلفی آن را می شناسیم مثل شیرینی آلمانی یا شیرینی مربایی یا شیرینی مارمالادی بدلیل ماندگاری بالا می تواند گزینه خوبی در لیست شیرینی های نوروزی باشد. این شیرینی از دو لایه ی روی هم قرار گرفته تشکیل می شود و با انواع مرباها یا سس شکلاتی پر می شود و می توان به دلخواه روی شیرینی ها را با پودر پسته یا نارگیل تزئین نمود و البته که شیرینی مشهدی را بسیاری از ما بخاطر آن مربای خوشمزه وسطش دوست داریم که خوشمزگی کامل این شیرینی به همین نکته آن می باشد.

مواد تشکیل دهنده این شیرینی عبارتند از آرد، مربا یا مارمالاد، پودر قند، تخم مرغ، وانیل، عسل گرم، شیر و روغن است.

فروش شیرینی مشهدی

شیرینی مشهدی کیلویی چند

موضوعی که اکنون بسیار مورد توجه مصرف کنندگان این محصول می باشد قیمت روز آن است و با توجه به تغییرات و نوسانات بازار و نوع و کیفیت مواد اولیه به کار رفته روی قیمت انواع شیرینی نیز تاثیر گذار بوده با این حال به طور قطع می توان گفت که قیمت عمده آن بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در صورتی که در خواست خرید عمده این محصول را دارید می توانید با ما در تماس باشید و از قیمت عمده و بروز آن مطلع گردید.

فروش شیرینی مشهدی

فروش شیرینی مشهدی و سفارش اینترنتی آن

شما به راحتی می توانید از طریق این مجموعه خرید محصول درخواستی خود را ثبت سفارش نمایید و مرسوله تان را در کوتاه ترین زمان ممکنه و بدون هیچ واسطه ای به صورت مستقیم دریافت نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده شیرینی آلمانی

پخش عمده شیرینی آلمانی

پخش عمده شیرینی آلمانی در سراسر کشور از طریق این مجموعه خرید امکان پذیر شده …