خانه / باسلوق / فروش عمده راحت الحلقوم پرچمی

فروش عمده راحت الحلقوم پرچمی

فروش عمده راحت الحلقوم که شیرینی بسیار دوست داشتنی و خوشمزه می باشد توسط مجموعه شیرینو صورت می پذیرد چنانچه شما قصد خرید عمده این محصول را دارید می توانید به ما اعتماد کنید و نتیجه آن را با دریافت یک شیرینی با کیفیت دریافت نمایید. ما با فروش عمده راحت الحلقوم با قیمت به صرفه درصدد کسب رضایتمندی تمامی مشتریان خود هستیم.

روش تولید راحت الحلقوم

راحت الحلقوم یا لوکوم یکی از شیرینی‌های سنتی است که در اصل ریشه ترکی دارد راحت الحلقوم از خانواده شیرینی‌های ژله‌ای است که از ژل نشاسته و قند تهیه می‌شود، قدمت راحت الحلقوم حداقل به ۵۰۰ سال پبش برمی گردد و امروزه یکی از شیرینی های پر طرفدار جهان به شمار می آید. از این نمونه شیرینی می توان در ایام عید نوروز و یا به خاطر طعم فوق العاده ای که دارد پای ثابت شیرینی های شب یلدا به شمار می رود استفاده کرد و البته که نوع پرچمی آن نیز بسیار پر طرفدار بوده و شب عید از نرخ فروش بالایی برخوردار می باشد و اما از مواد تشکیل دهنده این شیرینی می توان به آب، شکر، پودر ژلاتین، گلاب، آرد، جوهر لیمو  و… اشاره نمود.

فروش عمده راحت الحلقوم

قیمت عمده راحت الحلقوم

همان طور که اطلاع دارید برای اینکه بتوان خریدی آسوده خاطر داشت می بایست از قیمت روز محصول درخواستی اطلاع حاصل نمود و امروزه نیز با توجه به متغیر بودن قیمت مواد اولیه قیمت تمام شده تمامی انواع شیرینی نیز دست خوش تغییر می باشد.

در صورتی که خواهان اطلاع از قیمت عمده و بروز این شیرینی پر فروش هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده راحت الحلقوم

فروش و پخش عمده راحت الحلقوم

گروه بازرگانی شیرینو با ارائه محصولات با کیفیت در نظر دارد بتواند رضایتمندی مشتریان را جلب نماید و برای محقق شدن این امر توانسته است کلیه سفارشات دریافتی را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در سراسر کشور پخش نماید و انواع راحت الحلقوم نیز یکی از جمله این موارد می باشد.

فروش عمده راحت الحلقوم

سفارش راحت الحلقوم

با توجه به نکات ارائه شده در این بخش در خصوص کیفیت و

میزان فروش بالای این نوع شیرینی اگر به دنبال ثبت سفارش

خود هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده

در این سایت با ما در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید راحت الحلقوم در تهران

مرکز خرید راحت الحلقوم در تهران

امروزه مصرف انواع شیرینی جات با توجه به توسعه کارخانه های تولید کننده آن افزایش …