خانه / زولبیا و بامیه / فروش عمده زولبیا بامیه صنعتی

فروش عمده زولبیا بامیه صنعتی

فروش عمده زولبیا بامیه صنعتی هم اکنون در مجموعه شیرینو صورت می پذیرد لذا شما عزیزان می توانید این محصول را برای ماه مبارک رمضان سفارش دهید. زولبیا و بامیه یک نمونه شیرینی بسیار پر طرفدار است که هر ساله به ویژه در ماه رمضان آمار فروش بسیار بالایی دارد و این امر به دلیل طعم عالی و منحصر به فرد آن بوده که مصرف کننده را به خرید ترغیب می نماید. مجموعه ما با فروش عمده زولبیا و بامیه صنعتی با قیمتی به صرفه و اقتصادی در صدد کسب رضایت خاطر مشتریان خود بوده تا به این واسطه ساده ترین روش خرید را تجربه نمایید و از مزایای بی شمار آن بهره مند گردید.

در صورتی که قصد خرید و یا فروش عمده زولبیا و بامیه صنعتی را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

تولید زولبیا و بامیه

هر ساله زولبیا و بامیه در تناژ بالا و برای تامین نیاز مصرف کنندگان توسط کارگاه ها و کارخانه های مختلف شیرینی تولید و در سراسر کشور توزیع می گردد تا به این ترتیب با کمبودی در این زمینه مواجه نباشیم. زولبیا و بامیه یکی از جمله محبوب ترین انواع شیرینی بوده که همواره جایگاه ویژه ای نزد مشتریان داشته و به تازگی برای جذب بهتر مصرف کننده در اشکال و با رنگ های متنوع تهیه می شود و برای طعم بهتر از شربت بار بهره گرفته شده که در نتیجه بافتی نرم و لطیف حاصل می گردد. از گذشته تا به حال زولبیا و بامیه عضوی جدا نشدنی از سفره افطار ایرانیان بوده و طعم دلپذیر آن بسیار مورد پسند عموم افراد قرار دارد چرا که کمی از این شیرینی لذیذ و بسیار شیرین و پر شهد می­ تواند کمبود انرژی بدن ناشی از روزه داری را رفع نماید. این نوع شیرینی را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت نظیر آرد سفید، گلاب، نشاسته، ماست، جوش شیرین، روغن مایع، هل، آبلیمو، زعفران و شکر تولید و به بازار عرضه می کنند.

با توجه به فروش عمده زولبیا بامیه توسط مجموعه شیرینو اگر در خواست ثبت سفارش آن را برای ماه مبارک رمضان دارید بهتر است هر چه سریعتر اقدام نمایید و سفارش خود را نهایی کنید چرا که با نزدیک شدن به این ایام به دلیل حجم بالای خرید از پاسخگویی به همه مشتریان معذور خواهیم بود.

فروش عمده زولبیا بامیه

قیمت روز زولبیا بامیه

با توجه به شرایط موجود و نوسان بازار شیرینی طبعا نمی توان قیمت ثابتی برای هیچ یک از انواع شیرینی اعلام نمود در نتیجه قیمت روز زولبیا و بامیه نیز کاملا وابسته به عواملی نظیر کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن دارد اما باید گفت که شما مشتریان عزیز می توانید خرید عمده را انتخاب فرمایید و با این کار خود را در تخفیفات ویژه ارائه شده توسط مجموعه شیرینو سهیم نمایید.

در صورتی که درخواست ثبت سفارش برای این محصول پر فروش را دارید بهتر است برای اطلاع از قیمت عمده این نوع شیرینی با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

فروش عمده زولبیا بامیه

سفارش انلاین زولبیا

همان طور که اطلاع دارید هر ساله مصرف زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک با رشد چشمگیری روبه رو می شود و فروش عمده آن توسط مجموعه شیرینو صورت می پذیرد از این رو شما عزیزان می توانید ما را از میزان خرید خود مطلع نمایید و از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت اینترنتی با مدیران فروش ما تماس برقرار کنید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …