خانه / نوقا / فروش نوقا تبریز به قیمت عمده

فروش نوقا تبریز به قیمت عمده

فروش نوقا تبریز هم اکنون به طور عمده و با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در این مجموعه انجام می شود، چنانچه قصد خرید عمده این محصول پر فروش را دارید گروه بازرگانی شیرینو را فقط کافیست یکبار امتحان کنید تا از مشتریان دائمی ما شوید. ما با فروش نوقا تبریز رضایتمندی مشتریان را جلب می نماییم.

طرز تهیه نوقا تبریز

نوقا و یا همان گز تبریز محصولی پر تقاضا و بسیار محبوب نزد مصرف کنندگان بوده که تفاوت هایی با نمونه سنتی آن یعنی گز بلداجی اصفهان دارد که البته مواد تشکیل دهنده آن موجب اصلی ترین تفاوت شده است و می توان شکل برش این نوع شیرینی را نیز کاملا متفاوت دانست. نوقا را می توان به دو شکل بی مغز که نوع ساده هم نام برده می شود و مغزدار تقسیم نمود که البته معروف ترین نمونه این شیرینی خوشمزه نوقا آجیلی می باشد که می توان به مواد اولیه تشکیل دهنده آن در این بخش اشاره کرد تا به دلایل بالا بودن نرخ فروش این محصول در بازار پی برد، موادی نظیر نان میکادو، شکر و گلوکز مایع، عسل یا شیره، تخم مرغ، روغن صاف قنادی، وانیل، مغز فندق، پسته و یا بادام از مهم ترین مواد تشکیل دهنده نوقا هستند.

فروش نوقا تبریز

قیمت نوقا تبریز

نوقا نیز به مانند سایر شیرینی جات قیمت روز آن کاملا وابسته به عوامل مختلفی بوده که یکی از مهمترین آنها کیفیت مواد اولیه به کار رفته و نوسانات بازار می باشد، البته با سفارش عمده نوقا می توانید از قیمت مناسب و شرایط ویژه ای که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم بهره مند گردید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت عمده و بروز این محصول پر فروش با ما در ارتباط باشید.

فروش نوقا تبریز

سفارش نوقا تبریز

با توجه به ذکر ویژگی ها و دلیل پر فروش بودن این محصول

اگر درصدد انجام یک خرید مطمئن و آسان هستید میتوانید

آن را با ما تجربه نمایید و از طریق راه های ارتباطی ارائه

شده در این بخش به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com