خانه / باسلوق / خرید انواع باسلوق فله

خرید انواع باسلوق فله

خرید انواع باسلوق فله را به آسانی از طریق این سایت اینترنتی صورت دهید و از مزایای بی شمار خرید اینترنتی بهره مند گردید، امروزه و با توجه به توسعه و پیشرفت در زمینه سایت های اینترنتی و روش های خرید غیر حضوری بیشتر مشتریان علاقمند هستند این شیوه را به کار گیرند.

خرید باسلوق شب یلدا

باسلوق که همواره عضو جدا نشدنی از سفره شب یلدای ما ایرانیان بوده را می توان در اشکال متعدد و طعم های متنوع در بازار دید لذا این محصول دوست داران بسیاری دارد و کودکان علاقه خاصی به عنوان میان وعده به آن نشان می دهند. همچنین باسلوق یا همان راحت الحلقوم همان طور که بیان شد از تنوع بالای در تولید برخوردار می باشد و برای تولید آن از مواد بسیار ساده ای استفاده می شود که پایه و اساس آن نشاسته بوده و البته که ساختار خاص این نوع شیرینی موجب جلب توجه مشتریان شده است. امروزه بیشتر مشتریان به دلایل اقتصادی علاقه بسیاری به خرید باسلوق فله نشان می دهند چرا که مقرون به صرفه تر بوده و خرید آن در حجم بالا می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

در صورتی که خواهان خرید انواع باسلوق فله از مجموعه شیرینو با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید با ما در تماس باشید.

خرید انواع باسلوق

قیمت عمده باسلوق

ما در مجموعه شیرینو با ارایه محصولات با کیفیت مناسب سعی در جلب رضایت مشتریان خود داریم لذا شما عزیزان می توانید انواع باسلوق را به آسانی سفارش دهید اما به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه نمی توان قیمت ثابتی برای انواع باسلوق ارایه نمود و می بایست پیش ثبت سفارش خود از قیمت روز آن مطلع گردید.

اگر مایل هستید از قیمت عمده و به روز انواع باسلوق مطلع شوید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی ارایه شده در تماس باشید.

خرید انواع باسلوق

باسلوق رولتی ژله ای

یکی از جمله باسلوق های بسیار خوشمزه و در عین حال ساده که کاملا مناسب شب یلدا نیز است باسلوق رولتی ژله ای می باشد، باسلوق رولتی به دلیل زیبایی ظاهری و طعم بی نظیرش پر طرفدار است و می توان آن را در شب های سرد زمستان در کنار نوشیدنی های داغ مانند چای میل نمود.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید راحت الحلقوم در تهران

مرکز خرید راحت الحلقوم در تهران

امروزه مصرف انواع شیرینی جات با توجه به توسعه کارخانه های تولید کننده آن افزایش …