خانه / باسلوق / فروش باسلوق در تهران

فروش باسلوق در تهران

فروش باسلوق در تهران بسیار رواج دارد چراکه این محصول در سراسر کشور عزیزمان طرفداران پر و پا قرصی دارد. امروزه خریداری انواع باسلوق بسیار ساده تر شده است و می توان به صورت آنلاین اقدام نمود و شیوه سنتی آن را به فراموشی سپرد لذا شما مشتریان عزیز می توانید همواره با مجموعه شیرینو در ارتباط باشید.

کارخانه تولید باسلوق

همان طور که اطلاع دارید امروزه کارگاه ها و کارخانجات بسیاری در سرتاسر ایران اقدام به تولید انواع باسلوق به شکل صنعتی می نمایند و به این ترتیب توانسته اند نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل برطرف نمایند. باسلوق یک نمونه شیرینی با بافتی منحصر به فرد و لاستیکی می باشد که می توان از آن در مجالس مختلف و به منظور پذیرایی از مهمانان استفاده کرد طعم دلنشین آن همواره موجب افزایش محبوبیتش شده است. معروف ترین انواع باسلوق مربوط به استان آذربایجان به خصوص شهرستان مراغه می باشد و از دیرباز باسلوق ها و راحت الحلقوم های تولید شده در این شهرستان بسیار مورد توجه قرار می گرفته است و مشتریان علاقه خاصی به خریداری این محصولات نشان می دهند.

با توجه به فروش باسلوق در تهران توسط مجموعه شیرینو اگر خواستار ثبت سفارش برای این محصول هستید می توانید با ما در تماس باشید.

فروش باسلوق در تهران

قیمت باسلوق کیلویی

برای خریداری انواع باسلوق می بایست ابتدا از قیمت عمده آن مطلع شوید لذا برای این منظور می توانید با مجموعه شیرینو در ارتباط باشید و از قیمت عمده باسلوق کیلویی که نمونه ای پر طرفدار است اطلاع حاصل نمایید.

فروش باسلوق در تهران

نحوه نگهداری باسلوق

باسلوق که شیرینی سنتی و بسیار خوشمزه است را می توان در بازار با رنگ ها و اشکال مختلف دید اما نکته ای که حایز اهمیت بوده طریق نگهداری این نوع شیرینی است که بافتی شبیه به ژله دارد و می بایست آن را در شرایط محیطی خاص نگهداری نمود و طبعا ظرف در بسته داخل یخچال که محیطی خنک دارد بهترین روش برای نگهداری این محصول است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید راحت الحلقوم در تهران

مرکز خرید راحت الحلقوم در تهران

امروزه مصرف انواع شیرینی جات با توجه به توسعه کارخانه های تولید کننده آن افزایش …