خانه / باسلوق / خرید اینترنتی راحت الحلقوم شکری

خرید اینترنتی راحت الحلقوم شکری

با خرید اینترنتی راحت الحلقوم شکری می توانید خریدی بی واسطه و به صورت مستقیم از خود کارخانه داشته باشید، چرا که با این روش دست واسطه ها قطع شده و مشتری می تواند کالای مد نظرش را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب دریافت نماید. راحت الحلقوم شکری را از طریق مجموعه شیرینو سفارش دهید و خریدی آسان را تجربه کنید.

خط تولید راحت الحلقوم و باسلوق

انواع باسلوق و راحت الحلقوم را می توان هم به شیوه سنتی و هم صنعتی تولید نمود اما امروزه و با توجه به افزایش جمعیت در سراسر کشور و نیاز به تولید گسترده کارخانه های فراوانی اقدام به تولید صنعتی این محصول می نمایند و با استفاده از دستگاه های کاملا مکانیزه بدون دخالت دست به صورت بهداشتی و در بسته بندی های شکیل تولید و روانه بازار می نمایند. راحت الحلقوم یک نمونه شیرینی بسیار ساده و ارزان قیمت است که در عین حال طعمی بی نظیر دارد و مطابق سلیقه سنین مختلف نیز هست، ساختار کشسان و لاستیکی راحتی موجب بالا رفتن محبوبیتش نزد متقاضیان شده است و همچنین می توان از آن در مراسمات مختلفی نظیر شب یلدا و ایام عید نوروز نیز بهره برد.

در صورتی که خواستار خرید اینترنتی راحت الحلقوم شکری مرغوب هستید می توانید با ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی راحت الحلقوم

قیمت راحت الحلقوم شکری

برای خرید این نوع شیرینی بهتر است ابتدا از قیمت روز آن مطلع گردید و با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش نمایید. طبیعتا نوع فله این محصول کاملا به صرفه تر از نوع بسته بندی آن می باشد لذا مشتریان خواهان راحت الحلقوم می توانند در اسرع وقت با مراجعه به این سایت مرجع مراحل خرید خود را تکمیل نمایند.

اگر تمایل به خرید اینترنتی راحت الحلقوم شکری از مجموعه شیرینو دارید با ما در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی راحت الحلقوم

تفاوت راحت الحلقوم با باسلوق

همان طور که اطلاع دارید روش تولید این دو نمونه شیرینی بسیار ساده بوده و تفاوت اندکی با هم دارند از جمله مهم ترین تفاوت آنها می توان به رنگ خوراکی و یا اسانس میوه ها در تهیه راحتی اشاره نمود این در حالی است که باسلوق با استفاده از پودر نارگیل، مغزی گردو برای تزیین و پودر ژله تولید می شود.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید انواع باسلوق

خرید انواع باسلوق فله

خرید انواع باسلوق فله را به آسانی از طریق این سایت اینترنتی صورت دهید و …