خانه / باسلوق / اخذ نمایندگی فروش باسلوق سوغات مراغه

اخذ نمایندگی فروش باسلوق سوغات مراغه

مجموعه شیرینو با داشتن سابقه ای روشن در زمینه فروش و پخش انواع شیرینی اقدام به اعطای نمایندگی فروش انواع باسلوق (راحت الحلقوم) در سراسر کشور نموده است و با این کار توسعه و گسترش فعالیت در زمینه فروش انواع شیرینی دور از دسترس نخواهد بود لذا شما عزیزان علاقه مند به کار در این زمینه می توانید برای اخذ نمایندگی فروش باسلوق سوغات مراغه با ما تماس حاصل نمایید.

تولید باسلوق در تبریز

همان طور که اطلاع دارید باسلوق یا راحت الحلقوم یک نمونه شیرینی بسیار خوشمزه و در عین حال ساده است که سوغات تعدادی از شهرهای کشور عزیزمان می باشد، باسلوق در شهرستان تبریز جزو مهمترین سوغات محسوب می شود و به دلیل ساختار منحصر به فرد و کشسان بودنش طرفداران بسیاری دارد. در تولید باسلوق یا راحت الحلقوم از نشاسته به عنوان عضو اصلی بهره گرفته شده است و در کنار آن از مغز گردو در کنار پودر نارگیل به منظور دیزاین این نمونه شیرینی استفاده می شود. امروزه برای تولید این محصول کارگاه ها و کارخانه های فراوانی در تبریز دایر شده اند و اقدام به تولید و عرضه نوع فله و بسته بندی آن می نمایند چرا که تنوع این نمونه شیرینی بسیار بالا بوده و در اشکال و رنگ های متنوعی روانه بازار فروش می شود.

مجموعه شیرینو از افراد فعال جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی فروش باسلوق با حاشیه سود بسیار بالا دعوت به همکاری می نماید.

اخذ نمایندگی فروش باسلوق

اخذ نمایندگی فروش باسلوق (راحت الحلقوم)

در صورتی که خواهان اخذ نمایندگی برای فروش باسلوق یا (راحت الحلقوم) هستید به راحتی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق راه های ارتباطی موجود در این بخش با ما در ازتباط باشید و کسب و کار خود را توسعه دهید. مجموعه شیرینو در نظر دارد تا با فراهم سازی بستری مناسب شرایط را برای دریافت نمایندگی ها در سراسر کشور سهل و آسان نماید تا ما بتوانیم سهم بیشتری از فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشیم.

اخذ نمایندگی فروش باسلوق (راحت الحلقوم) یزد/همدان/بندرعباس/اراک/ساری/خرم آباد/رشت/گرگان/یاسوج/کرمانشاه/کرمان/سنندج/قم/قزوین/شیراز/زاهدان/سمنان/زنجان/اهواز/بجنورد/مشهد/بیرجند/شهرکرد/تهران/بوشهر/ایلام/کرج/اصفهان/اردبیل/ارومیه/تبریز
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید انواع باسلوق

خرید انواع باسلوق فله

خرید انواع باسلوق فله را به آسانی از طریق این سایت اینترنتی صورت دهید و …