خانه / شیرینی / خرید شیرینی نارگیلی خشک

خرید شیرینی نارگیلی خشک

خرید شیرینی نارگیلی با طعم بی نظیر و خواص گسترده را از طریق این سایت انجام دهید چرا که این نوع شیرینی طرفداران فراوانی داشته و تا به حال توانسته با کیفیت مطلوب و طعم بسیار خوشمزه خود با رشد فروش رو به رو گردد، در نتیجه با وجود این مباحث همواره یکی از شیرینی های ویژه مراسمات به خصوص اعیاد مانند فطر نوروز و قربان بوده و به دلیل دوام بالا عموما برای مصرف بلند مدت نیز گزینه مناسب می باشد. پیشنهاد ما در این مجموعه برای شما که قصد خرید عمده انواع شیرینی خشک را دارید خرید شیرینی نارگیلی می باشد.

خرید شیرینی نارگیلی با توجه به نحوه تهیه آن

با توجه به اینکه شیرینی نارگیلی یک نمونه بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمانان بوده باید گفت جهت خرید عمده آن می بایست از طرز تهیه و همچنین مواد تشکیل دهنده آن شناخت پیدا کرده تا در تهیه این نمونه شیرینی دچار سردرگمی نشوید. در واقع شیرینی نارگیلی یکی از خوشمزه ترین و دوست داشتنی ترین شیرینی هاست که برای عید ها و جشن ها مناسب و محبوب می باشد، نرمی و ترد بودن آن کاملا وابسته به تازگی و مدت زمان تولید خواهد بود از همین رو می بایست برای این موضوع اهمیت ویژه قائل شد. از مواد اولیه جهت تهیه این شیرینی می توان به شکر، پودر نارگیل، روغن مایع، سفیده تخم مرغ، وانیل و آب لیمو ترش اشاره کرد.

خرید شیرینی نارگیلی

خواص شیرینی نارگیلی

یکی از اصلی ترین خواص این میوه کمک به کارکرد بهتر گوارش و هضم غذا بوده تا دستگاه گوارش معده و روده با سرعت بیشتری عمل نماید و البته علاوه بر این داشتن ویژگی هایی مانند: مهار گرسنگی به دلیل وجود فیبر، تامین کننده انرژی بدن بوده، یک میان وعده عالی جهت افزایش آهن بدن، برای مقابله با سرماخوردگی گزینه قابل توجهی می باشد.

خرید شیرینی نارگیلی

سفارش آنلاین شیرینی نارگیلی

در صورتی که خواهان خرید عمده این نمونه شیرینی خشک هستید

می توانید با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بر قرار کنید و حجم مد نظر

خود را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول درخواستی

برایتان ارسال گردد.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده شیرینی اصفهان

فروش عمده شیرینی اصفهان

فروش عمده شیرینی اصفهان در گروه بازرگانی شیرینو صورت می پذیرد لذا متقاضیان می توانند …