خانه / شیرینی / خرید شیرینی کشمشی ارزان

خرید شیرینی کشمشی ارزان

خرید شیرینی کشمشی را به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه از طریق این سایت انجام دهید و از مزیت های فروشگاه اینترنتی بهره مند شوید، این نوع شیرینی علاوه بر اینکه بسیار ترد و خوشمزه بوده دوام بالا داشته به این منظور که قابلیت استفاده طولانی مدت را دارا می باشد بدون اینکه کیفیت نازل شود. با خرید شیرینی کشمشی می توانید علی رغم استفاده از تخفیفات ویژه ما یک محصول با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت را برای برگزاری مراسمات خود در اختیار بگیرید.

خرید شیرینی کشمشی و نحوه تولید آن

هنگامی که به دنبال خرید این نوع شیرینی هستید با توجه به طعم بی نظیر آن که کاملا مورد پسند گروه های سنی مختلف می باشد باید از مراحل تولید آن شناخت پیدا کنید برای این منظور به این مورد خواهیم پرداخت. یکی از آسان ترین و خوشمزه ترین نمونه های شیرینی خشک برای تولید نوع کشمشی بوده که مصرف آن به همراه چای یا شیر عصرانه عالی به شمار می رود، با این وجود استفاده و ترکیب موادی مانند: آرد، پودر قند، کره، تخم مرغ، کشمش پلویی، اسانس وانیل موجب شکل گیری این نوع شیرینی شده که میزان تردی آن بستگی به مدت زمان باقی ماندن در فر دارد و اصولا بافت بیرونی تردی داشته و در عین حال وسط آن بسیار نرم و لطیف می باشد.

خرید شیرینی کشمشی

خواص شیرینی کشمشی

همان طور که مطلع هستید کشمش خواص بی نظیری داشته که ما در این قسمت به تعدادی از آن اشاره می کنیم. پر انرژی، کم چرب و کم سدیم بوده و این عوامل موجب می شود تا افرادی که رژیم کم سدیم دارند این نوع شیرینی را مصرف نمایند، برای جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است، حاوی ویتامین دی بوده، با وجود اینکه شیرینی خشک بوده باعث خرابی و فساد دندان نمی شود، فیبر موجود در آن باعث پیشگیری از سرطان کولون شده و همچنین به کنترل قند خون کمک می نماید.

خرید شیرینی کشمشی

سفارش شیرینی کشمشی

با توجه به اینکه شیرینی کشمشی ویژگی های قابل اتکا بسیار

داشته و همچنین طعم بی نظیر در عین قیمت مقرون بصرفه آن

اگر علاقمند به خرید عمده این محصول هستید با ما تماس گرفته

و حجم مد نطرتان را اعلام نمایید، مطمئنا در کوتاه ترین زمان ممکن

محصول درخواستی برایتان ارسال خواهد شد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده شیرینی اصفهان

فروش عمده شیرینی اصفهان

فروش عمده شیرینی اصفهان در گروه بازرگانی شیرینو صورت می پذیرد لذا متقاضیان می توانند …