خانه / میشکا / خرید عمده میشکا به قیمت کارخانه

خرید عمده میشکا به قیمت کارخانه

خرید عمده میشکا را برای یک بار هم که شده از طریق این سایت هم اکنون سفارش دهید چرا که این نوع ویفر به دلیل ترد و خوشمزه بودن طرفداران فراوانی در سراسر کشور پیدا کرده است. باید به این نکته توجه کنید که خرید عمده میشکا به روش اینترنتی می تواند باعث صرفه جویی اقتصادی در رفت و آمدهای بی حاصل برای خریداری این محصول شود و علاوه بر این شما با خرید عمده این نوع ویفر می توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید، به هر حال هدف این مجموعه جلب رضایت مشتری بوده و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

خرید عمده میشکا و انواع این نوع شیرینی

برای خرید عمده این نوع شیرینی بهتر است تا حدودی با ساختار و انواع آن آشنا شوید پس برای شروع به معرفی میشکا خواهیم پرداخت، نوعی فرآورده قنادی کوچک بوده که دارای لایه های مختلف نان طرح دار بسیار خشک و ترد می باشد و در لابه لای این سطوح کرم با طعم های متنوع قرار می گیرید و در اشکال متفاوت مستطیل، مربع و … تولید می شود. معمولا برای تهیه کرم آن از مغز های خوراکی استفاده می شود و البته تعداد لایه های نان بین 4 تا 6 عدد بوده و تعداد لایه های کرم نیز بین 3 تا 6 عدد می باشد، میشکا دارای انواع متفاوتی نظیر: سفید با کارامل زعفرانی، با روکش شکلاتی سفید و سیاه و یا به صورت خط دار بوده که مطابق با سلیقه مشتری برای عرضه به بازار تولید می شود.

خرید عمده میشکا

قیمت عمده میشکا

با توجه به اینکه این نمونه شیرینی در اشکال متنوع و اوزان متغیر به فروش می رسد در نتیجه قیمت انواع آن نیز یکسان نخواهد بود و ذکر این موضوع که این مجموعه بر روی فروش عمده این محصول متمرکز است نیز خالی از لطف نیست.

در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در تماس باشید.

خرید عمده میشکا

سفارش اینترنتی شیرینی میشکا

اگر با ذکر ویژگی های این نوع ویفر به خریداری عمده آن علاقه مند شده اید

به سادگی و تنها با یک تماس تلفنی می توانید مدیر فروش مربوطه را از قصد

خود مطلع سازید و پس از ثبت سفارش محصولتان را در کوتاه ترین زمان ممکن

دریافت نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش شیرینی میشکا

پخش شیرینی میشکا در تهران

پخش شیرینی میشکا هم اکنون توسط این مجموعه خرید به صورت عمده صورت می پذیرد، …