خانه / ژله شکری / خرید ژله شکری عمده

خرید ژله شکری عمده

با خرید ژله شکری به صورت عمده از مجموعه شیرینو می توانید قیمت مناسب را در کنار کیفیت مطلوب تجربه نمایید. چرا که مجموعه ما در نظر دارد با ارایه محصولات نفیس رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را به دست آورد و همچنین برای خرید محصول مورد نظر خود نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید و در اسرع وقت بتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

کارخانه ژله شکری

قطعا از محبوبیت فراوان ژله شکری نزد مصرف کنندگان از سنین مختلف مطلع هستید و طبعا دلیل این موضوع بی ارتباط با طعم فوق العاده  و ساختار ویژه این نوع شیرینی نیست، ساختار کشسان در کنار استفاده از اسانس انواع میوه جات برای بالا بردن تنوع در این نمونه شیرینی بسیار تاثیر گذار بوده است و موجب افزایش طرفداران آن شده است. در ایام عید نوروز علاوه بر شیرینی های خشک مصرف راحت الحلقوم در کنار ژله شکری نیز مرسوم است لذا عموم افراد پیش از آغاز ایام عید به دنبال خرید ژله شکری و محصولات شبیه به آن هستند تا سفره عید خود را رنگین تر نمایند. همه ما ژله شکری را به واسطه دانه های شکری که روی آن به جهت تزیین پاشیده می شود می شناسیم و البته که تفاوت اصلی این محصول با نمونه های مشابه مانند پاستیل یا راحتی استفاده از پکتین به جای پودر ژلاتین می باشد. امروزه کارخانه های متعددی در سطح کشور اقدام به تولید این محصول پر طرفدار می نمایند تا نیاز مصرف کنندگان را در این زمینه رفع نمایند.

در صورتی که قصد خرید عمده ژله شکری را دارید می توانید مجموعه شیرینو را انتخاب کنید و با ما همکاری نمایید.

خرید ژله شکری

انواع ژله شکری موجود در بازار

این شیرینی به خاطر داشتن ظاهری جذاب و استفاده از رنگ های متنوع در تولید آن بیش از پیش مورد توجه مشتریان قرار می گیرد به همین دلیل است که گروه بازرگانی شیرینو به دوستان علاقه مند به کار در این زمینه خرید ژله شکری را در حجم عمده پیشنهاد می دهد. می توان نوع ماه و ستاره ( ژله شکری) را محبوب ترین دانست چراکه در تولید آن از قالب های زیبا و متفاوت استفاده شده است و در طعم های متنوعی مانند هندوانه ای، پرتقالی، موزی، توت فرنگی و… تولید و روانه بازار می شود.

خرید ژله شکری

ژله شکری میوه ای مجموعه شیرینو

یکی از محصولات بی نظیر گروه بازرگانی شیرینو ژله شکری میوه ای می باشد که این روزها خرید ژله شکری بسیار قدرت گرفته است چرا که این نمونه شیرینی هم طعم دلچسبی داشته و هم ظاهر بسیار جذابی دارد به ویژه اینکه با استفاده از قالب های متنوع مشتریان برای خرید آن بیش از پیش اشتیاق نشان می دهند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی

اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک با کیفیت مطلوب در صدد است در …