خانه / ژله شکری / قیمت ژله شکری فله

قیمت ژله شکری فله

گروه بازرگانی شیرینو در نظر دارد با ارایه ژله شکری فله با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مندی مشتریان خود را کسب نماید چرا که این محصول به دلیل داشتن محبوبیت فراوان نزد مصرف کنندگان آمار فروش بسیار بالایی در بازار دارد و توانسته است جایگاه خود را بین مشتریانش پیدا نماید.

اگر قصد خرید این محصول پر طرفدار را دارید بهتر است پیش از ثبت سفارش از قیمت ژله شکری فله اطلاع حاصل نمایید.

طرز تهیه ژله شکری میوه ای

از آنجایی که ژله شکری محصولی بسیار خوشمزه و دارای تنوع وسیع می باشد امروزه در سراسر کشورمان کارخانه ها و کارگاه های متعددی اقدام به تولید و پخش این نمونه شیرینی می نمایند و برای تسهیل این کار از دستگاه های مکانیزه استفاده می شود تا هم تیراژ بالا رود و هم از دخالت دست جلوگیری به عمل آید، با این فرایند مصرف کننده می تواند محصولی بهداشتی و با کیفیت را دریافت نماید و از خرید خود لذت ببرد. برای تولید این شیرینی فانتزی و بسیار لذیذ از پودر ژلاتین به عنوان ماده اصلی و کاربردی استفاده می شود و به منظور برآورده کردن انتظارات در رنگ ها و قالب های گوناگون تولید و روانه بازار می شود که می توان به طرح ماه و ستاره به عنوان پر فروش ترین نوع ژله شکری اشاره نمود و در طعم ها و اسانس هایی نظیر پرتقالی، توت فرنگی ، موزی، بلوبری و … موجود است.

با خرید ژله شکری مرغوب از مجموعه شیرینو می توانید قیمت مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

قیمت ژله شکری

خرید ژله شکری بازاری

برای خرید ژله شکری با کیفیت می بایست پارامتر های متعددی را رعایت نمایید که مهمترین آن انتخاب یک سایت مرجع با داشتن سابقه ای روشن در زمینه فروش محصولات خوراکی می باشد تا بتوانید با خاطری آسوده سفارش خود را تثبیت نمایید. گروه بازرگانی شیرینو تلاش نموده تا رضایت خاطر شما عزیزان را به دست آورد و محصولات نفیسی را ارایه دهد.

قیمت ژله شکری

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی شیرینی

اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک

مجموعه شیرینو با اعطای نمایندگی انواع شیرینی خشک با کیفیت مطلوب در صدد است در …