خانه / شیرینی / قیمت شیرینی تیتابی خامه ای

قیمت شیرینی تیتابی خامه ای

قیمت شیرینی تیتابی خامه ای را هم اکنون از این سایت مرجع درخواست نمایید چرا که مجموعه ما در زمینه فروش انواع شیرینی جات و پخش در سراسر کشور به صورت مستقیم و از درب کارخانه فعالیت دارد. شما می توانید از طریق برقراری تماس با مدیر فروش این مجموعه با قیمت شیرینی تیتابی آشنا شوید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

طرز تهیه کیک تیتابی

تیتاپ یکی از انواع کیک های کوچک و بسیار پر طرفدار ایرانی است که معمولا به عنوان میان وعده استفاده می شود و به خاطر طعم بی نظیر و نوستالژیک آن همواره مورد پسند عموم مصرف کنندگان بوده و به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه به خصوص برای کودکان در مدارس و همچنین بزرگسالان در کنار چای به عنوان یک عصرانه بسیار محبوب می باشد. تیتاب یک خوراکی بی نظیر برای همه ایرانی هاست که از زمان کودکی تا به امروز همراه ما بوده و بافت نرم و تازگی آن بسیار دلچسب است و البته که از آن با نام کیک دو رنگ نیز یاد می شود و معمولاً کمتر کسی هست که از خوردن آن لذت نبرده باشد. ما در این بخش تعدادی از مواد اولیه تشکیل دهنده این نمونه شیرینی را بیان خواهیم کرد و می بایست به آرد سفید، شیر، تخم مرغ، شکر، بیکینگ پودر، پودر کاکائو و … اشاره نمود.

قیمت شیرینی تیتابی

قیمت شیرینی تیتابی

این شیرینی و یا کیک خوش طعم را می توان در حجم بالا خریداری نمود و با این کار از تخفیفات ویژه ای که گروه بارزگانی شیرینو برای مشتریانش در نظر گرفته است بهره مند گردید چرا که امروزه به خاطر نوسانات موجود در بازار قیمت انواع شیرنی نیز دست خوش تغییر می باشد.

شما نیز برای کسب اطلاع از قیمت عمده و بروز این محصول پر فروش بهتر است قبل از خرید از ما استعلام نمایید و خریدی آسوده خاطر را داشته باشید.

قیمت شیرینی تیتابی

شیرینی تیتابی خامه ای

همان طور که مطلع هستید کیک تیتابی یک شیرینی دو لایه می باشد که ممکن است در میان آن از کرم و یا خامه استفاده شود و وجود آن باعث خوشمزه تر شدن این شیرینی فوق العاده شده است. شیرینی تیتابی خامه ای که به اسم کیک دو لایه نیز شهرت دارد بافتی نرم و بسیار لطیف دارد و در صورتی که تازه باشد از خوردن آن بسیار لذت خواهید برد.

تمامی ارگان ها، ادارات، مدارس، شرکت ها می توانند این محصول را به صورت عمده و از گروه بازرگانی شیرینو در خواست نمایند تا شیرینی تیتابی را با بهترین کیفیت و قیمت به صرفه، بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم از درب کارخانه دریافت نمایند.

قیمت شیرینی تیتابی

خرید اینترنتی شیرینی تیتابی

با در نظر داشتن ویژگی ها و پر فروش بودن این محصول اگر خواهان ثبت سفارش برای آن هستید می توانید به سادگی و تنها از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این بخش ما را از حجم مدنظر محصول در خواستی خود مطلع نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …