خانه / شیرینی / قیمت شیرینی شاه پسند شکلاتی

قیمت شیرینی شاه پسند شکلاتی

قیمت شیرینی شاه پسند شکلاتی را هم اکنون از مجموعه شیرینو درخواست نمایید چرا که این نوع شیرینی از جمله محبوب ترین شیرینی های عید نوروز بوده و همواره در روزهای انتهایی سال بازار فروش بسیار داغی دارد و این موضوع بی ارتباط با طعم دلپذیر و کیفیت عالی آن نیست. ما قیمت شیرینی شاه پسند را مقرون به صرفه در نظر گرفته ایم تا شما مشتریان عزیز از خرید خود نهایت رضایتمندی را داشته باشید.

مواد لازم شیرینی شاه پسند

شیرینی شاه پسند یکی از انواع شیرینی های نوروزی بوده که از فروش بالایی برخوردار است. این شیرینی به دلیل حجم کمش برای پذیرایی از مهمانان در ایام عید نیز بسیار مناسب است همچنین عطر و طعم دلنشین این شیرینی به محبوبیت آن افزوده است. بیشتر شیرینی‌هایی که در تهیه آن ها از آرد نخودچی استفاده می‌شود، بافتی نرم و لطیف دارند و به سادگی در دهان آب می‌شوند مانند شیرینی شاه پسند که در این شیرینی میزان آرد گندم و آرد نخودچی به صورت برابر بوده و طعم آن را دلچسب‌تر کرده است. این شیرینی را می توان یکی از شیرینی های ساده و خوشمزه دانست که سایز کوچکی دارند و برای تزئین آن می توان از شکلات آب شده و پودر پسته یا بادام استفاده نمود. شیرینی شاه پسند در یک ظرف در بسته به مدت ۱ ماه نیز قابل نگهداری می باشد و از این لحاظ ماندگاری فوق العاده ای دارد. اما از مواد لازم برای تولید این محصول می توان به آرد سفید، آرد نخودچی، پودر قند، تخم مرغ، هل، روغن جامد و … اشاره نمود.

در صورتی که قصد ثبت سفارش برای شیرینی شاه پسند شکلاتی را دارید بهتر است هر چه سریعتر و قبل از اسفند ماه اقدام نمایید چرا که با نزدیک شدن به روز های پایانی سال به دلیل بالا بودن حجم سفارشات از پاسخگویی به مشتریان عزیز معذور هستیم.

قیمت شیرینی شاه پسند

قیمت شیرینی شاه پسند

برای اینکه بتوانید یک خرید مطمئن و آسان داشته باشید می بایست به نکاتی توجه نمایید از جمله کیفیت و رعایت شدن اصول بهداشتی در تولید محصول درخواستی خود، و از همه مهم تر قیمت آن می باشد و حاصل وجود تمامی این موارد یک انتخاب ویژه خواهد بود. البته که در حال حاضر شرایط به گونه ای است که نمی توان نرخ ثابتی برای انواع شیرینی جات در نظر گرفت و این موضوع به خاطر نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه مصرفی می باشد.

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید عمده این محصول پر فروش را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت شیرینی شاه پسند با ما در تماس باشید.

قیمت شیرینی شاه پسند

شیرینی شاه پسند شکلاتی

شیرینی شاه پسند شکلاتی را با انواع مغزیجات و پودر نارگیل تزئین می کنند تا توجه مصرف کنندگان را جلب نماید و برای خرید آن ترغیب شوند، همان طور که عنوان شد این نوع شیرینی طرفداران فراوانی در سراسر کشور داشته و مجموعه شیرینو به منظور کسب رضایت مشتریان خود این محصول را با بهترین کیفیت و مواد اولیه مرغوب در اختیار شان قرار می دهد و به صورت مستقیم از درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای در سراسر کشور توزیع می نماید.

کلیه ارگان ها، ادارات، شرکت ها، مجموعه ها می توانند تمامی محصولات ما را در حجم عمده سفارش دهند و خرید غیر حضوری را تجربه نمایند چرا که ما در گروه بارزگانی شیرینو آماده همکاری با تمامی آنها هستیم.

قیمت شیرینی شاه پسند

سفارش اینترنتی شیرینی شاه پسند

با توجه به ذکر مواردی نظیر ماندگاری بالا و طعم بسیار عالی این نوع شیرینی اگر همچنان در خواست ثبت سفارش برای آن را دارید می توانید با ما به سادگی و از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت در تماس باشید و حجم مد نظرتان برای خرید را اعلام نمایید تا خریدی آسوده خاطر و بدون اتلاف وقت را صورت دهید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …