خانه / کلوچه / قیمت عمده کلوچه لاهیجان

قیمت عمده کلوچه لاهیجان

قیمت عمده کلوچه لاهیجان را می توانید هم اکنون از طریق این مجموعه خرید دریافت نمایید و از قیمت عمده و بروز آن مطلع گردید چرا که کلوچه لاهیجان طعمی بی نظیر و فوق العاده دارد و کافیست فقط یک مرتبه این نوع کلوچه را امتحان نمایید تا از مشتریان همیشگی آن گردید. ما در مجموعه شیرینو کلوچه لاهیجان را به قیمت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم و همواره محصولات با کیفیت را ارایه می کنیم تا به این واسطه بتوانیم رضایت خاطرتان را کسب نماییم.

خط تولید کلوچه لاهیجان

این روزها خط تولید کلوچه لاهیجان بیش از پیش گسترش یافته و دلیل این امر نیز پر فروش بودن این محصول می باشد و اینکه در سراسر کشور آمار تقاضا برای خرید آن بالا بوده و به منظور دستیابی راحت تر مشتریان کارخانجات بسیاری در سراسر کشور به خصوص در شمال راه اندازی گردیده و توسعه یافته است. ما در مجموعه شیرینو سعی در ایجاد بستری برای خرید آسان و بی دردسر شما مشتریان عزیز نموده ایم تا بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت اینترنتی و غیر حضوری محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سفارش تان را در هر حجمی ثبت نمایید. همان طور که می دانید کلوچه لاهیجان طرفداران پر و پا قرصی داشته و طعم شگفت انگیز آن در این موضوع بی تاثیر نبوده است لذا از خصوصیات این محصول می توان به بافت بسیار نرم و لطیف آن اشاره نمود به طوری که وقتی در دهان گذاشته می شود به سرعت آب می شود و مورد پسند سنین مختلف نیز می باشد.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت عمده و بروز کلوچه لاهیجان با ما در ارتباط باشید.

قیمت عمده کلوچه لاهیجان

انواع کلوچه لاهیجان

تولید کلوچه لاهیجان دارای تنوع بسیار بالای بوده و هم اکنون کارخانجات مربوطه، این محصول را در طعم های متفاوت تولید و به بازار عرضه می نمایند که می توان به تعدادی از آنها اشاره نمود.

  • کلوچه نارگیلی لاهیجان
  • کلوچه خرمایی لاهیجان
  • کلوچه گردویی لاهیجان
  • کلوچه سنتی لاهیجان
  • کلوچه فومن لاهیجان
  • کلوچه مغزدارلاهیجان
  • کلوچه کوکی لاهیجان و …

قیمت عمده کلوچه لاهیجان

صادرات کلوچه لاهیجان

کلوچه لاهیجان به دلیل داشتن ویژگی های خاص از قبیل ساختار بسیار نرم و وجود مغزی با طعم های متنوع در وسط آن علاوه بر داخل کشور توان صادرات به کشور های همجوار از قبیل عراق را نیز داشته و مردم این کشور علاقه ی خاصی به خوردن این محصول با طعم های متفاوت نشان داده اند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید کلوچه ارزان

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت …