خانه / کلوچه / پخش کلوچه لاهیجان در تهران

پخش کلوچه لاهیجان در تهران

پخش کلوچه لاهیجان در تهران و تمامی نقاط کشور به آسانی توسط مجموعه شیرینو صورت می پذیرد لذا دوستان عزیزی که علاقه مند به خرید عمده این محصول پر فروش هستند می توانند با ما در ارتباط باشند و در خواست خود را اعلام نمایند. امروزه پخش کلوچه لاهیجان و سایر محصولات این چنینی در تهران با سرعت بالاتری انجام می شود چرا که امکان خرید غیر حضوری فراهم شده و متقاضیان می توانند بدون اتلاف وقت و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

طرز تهیه کلوچه لاهیجان

کلوچه لاهیجان را حتما می شناسید محصولی با بافتی نرم و ساختاری بسیار لطیف که به سرعت در دهان آب شده و طعمی خاص و منحصر به فرد دارد که طبعا نمی توان در سایر محصولات آن را چشید، از آن جایی که این نوع کلوچه مربوط به شمال کشور و شهرستان لاهیجان می باشد و سوغات ناب محصوب می شود کارخانه جات متعددی به کار تولید و پخش این محصول می پردازند. برای تولید این نمونه شیرینی از مواد متعددی نظیر تخم مرغ، روغن، پودر قند، آرد قنادی، شیر تازه، وانیل، بیکینگ پودر و گردوی خرد شده یا نارگیل استفاده می شود. میان وعده ای بسیار مقوی و خوشمزه که علاوه بر کودکان در میان بزرگسالان نیز طرفداران بسیاری دارد و می توان از آن در کنار چای داغ به عنوان عصرانه لذت برد.

مجموعه ما با پخش عمده کلوچه لاهیجان در تهران و سایر شهرستان ها در صدد کسب رضایت همه مشتریان خود می باشد.

پخش کلوچه لاهیجان

خواص کلوچه لاهیجان

کلوچه لاهیجان علاوه بر طعم بی نظیری که دارد به دلیل داشتن گردو و یا نارگیل خواص متعددی نیز داشته و میان وعده ای بسیار سالم و مقوی به حساب می آید که خانواده ها از آن برای تغذیه کودکان خود به ویژه در مدرسه بهره می گیرند. این نوع شیرینی به دلیل داشتن انرژی بالا و همچنین توانایی سیر کنندگی بالایی که دارد بسیار مناسب کودکان بوده چراکه در سنین رشد هستند و کلوچه لاهیجان می تواند انرژی مورد نیاز شان را تامین نماید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت عمده این محصول با ما در تماس باشید.

پخش کلوچه لاهیجان

خرید اینترنتی کلوچه لاهیجان

با توجه به اینکه کلوچه لاهیجان همواره بازار فروش بسیار

داغی داشته است و علاقه مندان آن محدود به هیچ سن

و سالی نیستند، در صورتی که قصد خرید این محصول را

دارید بهتر است با ما از طریق راه های ارتباطی ارایه شده

در این سایت تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید کلوچه ارزان

خرید کلوچه ارزان قیمت

با خرید کلوچه ارزان قیمت از مجموعه شیرینو می توانید علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت …