خانه / شیرینی / بازار فروش شیرینی عید

بازار فروش شیرینی عید

بازار فروش شیرینی عید در روزهای پایانی سال بسیار داغ بوده و با انتخاب مجموعه شیرینو می توانید به انواع شیرینی های پر طرفدار عید دسترسی داشته باشید چرا که شیرینی خشک عضوی جدانشدنی از محصولات پر فروش و محبوب شب عید می باشد. هر ساله بازار فروش شیرینی به خاطر افزایش مشتریان و تنوع بالای این محصول به شدت گسترش یافته و با حرارت بیشتری برگزار می شود.

پخش عمده شیرینی عید

شما می توانید از طریق این سایت مرجع که در زمینه پخش عمده انواع شیرینی های خشک عید فعال بوده و با ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب در نظر دارد مشتریان بیشتری را خشنود نماید و با قدرت گرفتن بازار فروش شیرینی در سراسر کشور متقاضیان می توانند دامنه انتخاب گسترده تری داشته باشند. ما در این مجموعه پس از دریافت کلیه سفارش ها برنامه منظمی در جهت ارسال مستقیم و بدون واسطه انواع شیرینی و ارسال آن به تمامی شهرستان ها داریم تا بدین واسطه بتوانیم رضایت مندی مصرف کنندگان عزیز را کسب نماییم.

بازار فروش شیرینی

قیمت شیرینی شب عید

اگر در نظر دارید خرید عمده انواع شیرینی خشک را در این روزهای نزدیک عید انجام دهید بهتر است از قیمت روز این محصول بسیار پر فروش نیز اطلاع حاصل نمایید و با ما آسوده خاطر خرید کنید چرا که در حال حاضر قیمت تمامی شیرینیجات بسیار به شرایط بازار و دسترسی به مواد اولیه با کیفیت وابسته می باشد.

با برقراری تماس از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این بخش می توانید از قیمت عمده و بروز تمامی محصولات ما مطلع گردید.

بازار فروش شیرینی

انواع شیرینی خشک عید

ما در این قسمت قصد داریم به تعدادی از مهم ترین و در عین حال محبوب ترین های بازار فروش شیرینی عید بپردازیم زیرا شیرینی خشک به دلیل داشتن ماندگاری بالا همواره طرفداران پر شماری داشته و دارد.

بازار فروش شیرینی

  • شیرینی نخودچی

یکی از شیرینی‌های سنتی شهر قزوین و از معروف‌ترین شیرینی‌های سنتی ایرانی است و ماده اصلی شیرینی نخودچی که به شیرینی عید نوروز نیز شهرت دارد، آرد نخودچی است و برای تهیه آن باید از با کیفیت‌ترین نوع آرد نخودچی که بسیار نرم و مرغوب است استفاده شود.

  • شیرینی برنجی
نوعی شیرینی سنتی مخصوص شهر کرمانشاه است و برای تهیه این شیرینی خوشمزه که شهرت فراوانی نیز دارد از آرد برنج، آرد گندم، گلاب، روغن جامد، پودر قند ،هل و تخم مرغ استفاده می‌شود. نان برنجی انواع مختلفی دارد که از آن می‌توان به نان برنجی ساده و نان برنجی زعفرانی اشاره کرد.
  • شیرینی مربایی(آلمانی، مشهدی)

یکی از معروف ترین شیرینی های مخصوص عید بوده که به خاطر داشتن تنوع بالا و طعم فوق العاده آن بسیار محبوب است. این شیرینی که جزو شیرینی‌های خشک محسوب می‌شود همیشه طرفداران خاص خود را دارد اما در ایام عید نوروز بیش از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • شیرینی نارگیلی

این نمونه شیرینی طعمی به یادماندنی داشته و همواره علاقه مندان بسیاری به خصوص برای مصرف در عید نوروز دارد و یکی از انتخاب هایی بوده که همیشه برای پذیرایی های عید در نظر گرفته می شود.

  • شیرینی زبان

شیرینی زبان از شیرینی‌های خشک محبوب و قدیمی ایرانی است و از چندین سال پیش در میان سفره های پذیرایی ما رونق داشته، چرا که این محصول پایه ثابت شیرینی های اعیاد می باشد.

  • شیرینی بهشتی (کرکی)

شیرینی بهشتی به واقع نرمی و ماندگاری فوق العاده ای دارد و به دلیل حالت کرکی آن با این اسم نیز شناخته می شود و همیشه مشتریان برای خرید آن تمایل نشان می دهند.

خرید اینترنتی شیرینی عید

با در نظر داشتن خصوصیات و بازار داغ فروش شیرینی عید اگر قصد ثبت سفارش برای آن را دارید می توانید گروه بازرگانی شیرینو را امتحان نمایید و خرید اینترنتی و بی واسته را تجربه کنید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …