خانه / بامیه عربی / خرید اینترنتی بامیه قنادی

خرید اینترنتی بامیه قنادی

خرید اینترنتی بامیه قنادی ساده ترین روش خرید می باشد چرا که این روزها مصرف انواع بامیه بیش از قبل رواج داشته و مشتریان بسیاری در سراسر کشور برای خریداری این محصول اشتیاق نشان می دهند که طبعا در کلیه ایام سال تولید و عرضه بامیه توسط کارگاه های قنادی صورت می پذیرد تا به این واسطه نیاز مصرف کنندگان نیز بر طرف گردد. شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی بامیه قنادی از مزایای بی شمار آن نظیر خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه و استفاده بهینه از وقت جهت خرید غیر حضوری نیز بهره مند گردید.

فروش عمده بامیه تازه

مرکز فروش شیرینو بهترین بامیه را در کشور و در مدل های مختلفی نظیر عربی، نگینی، انجیری و… عرضه می نماید. زولبیا و بامیه و بعضاً گوش فیل خوراکی های دوست داشتنی ماه رمضان هستند که کمتر کسی می تواند در طول این ماه لااقل یک بار آن را امتحان نکند و قرار گرفتن آنها در کنار سفره افطار به یک سنت تبدیل شده است. ما علاوه بر فروش این محصولات در ماه رمضان در تمامی سال بهترین نوع بامیه را ارائه می دهیم. ما امکان ارسال شیرینی بامیه را در حجم های بالا به سراسر کشور داریم از این رو مشتریان ما در تمامی استان های کشور تنها با ثبت سفارش خرید خود از طریق سایت مجموعه می توانند در موعد مقرر سفارشات را در محل تحویل گیرند.

جهت خرید اینترنتی بامیه قنادی با ما تماس حاصل نمایید.

خرید اینترنتی بامیه

قیمت عمده بامیه عربی

بامیه ها در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند لذا قیمت برخی نظیر بامیه انجیری بیشتر از انواع دیگر بامیه مانند بامیه کشیده یا بامیه عربی می باشد. قیمت شیرینی بامیه با توجه به حجم خرید مشتریان گرامی متفاوت می باشد. همچنین با توجه به تغییر دائمی قیمت شکر و آرد قیمت نهایی بامیه در حال نوسان است.

لذا برای خرید اینترنتی بامیه می بایست پیش از کامل کردن فرآیند خرید جهت دریافت قیمت روز آن با مدیران فروش ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی بامیه

سفارش عمده بامیه

با توجه به اینکه بامیه شیرینی سرخ شده و شیره‌ دار پرطرفداری است که یک دسر ماه رمضان محبوب هم محسوب می‌شود و به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد برای سحر و افطار گزینه مناسبی است در واقع بامیه عربی به بامیه لبنانی نیز معروف بوده و اصل آن برای کشور لبنان می باشد. با در نظر داشتن این موارد چنانچه قصد ثبت سفارش برای این محصول را دارید می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در این بخش تماس بگیرید و حجم خرید خود را اعلام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …