خانه / شیرینی / خرید شیرینی عید نوروز

خرید شیرینی عید نوروز

خرید شیرینی عید نوروز را از طریق این سایت مرجع که در زمینه فروش انواع شیرینی خشک فعال می باشد صورت دهید چرا که خرید انواع شیرینی خشک به ویژه در ایام پایانی سال بسیار قوت می گیرد و مشتریان فراوانی برای خرید شیرینی عید به دنبال یک محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می گردند و ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

انواع شیرینی عید نوروز

در این قسمت تنها به تعدادی از شیرینی های بسیار محبوب و پر فروش شب عید می پردازیم مواردی نظیر:

  • شیرینی باقلوا لبنانی

باقلوا لبنانی یکی از جمله شیرینی های بسیار پر طرفدار عید می باشد که از این دسر در خود لبنان در مراسمات افطاری، جشن های بزرگ و دورهمی های خانوادگی استفاده می شود و در کشورمان نیز برای استفاده در ایام عید به دلیل طعم بی نظیر آن بسیار پر فروش است.

خرید شیرینی عید

  • شیرینی نخودچی

شیرینی نخودچی یک نمونه بسیار محبوب در ایام عید می باشد و دلیل آن نیز در وحله ی اول ماندگاری فوق العاده و مقوی بودن آن می باشد و عموما در روزهای پیش از سال نو مصرف کنندگان در صدد خرید این محصول بسیار خوشمزه هستند.

خرید شیرینی عید

  • شیرینی آلمانی( مشهدی، مربایی)

یکی دیگر از انواع شیرینی های خشک عید که از سالیان گذشته همواره جزو جدا نشدنی از شیرینی های محبوب عید نوروز می باشد همین نمونه آلمانی و یا مشهدی می باشد که به دلیل داشتن مارمالاد در میان دو لایه نان آن بسیار طعم دلچسبی داشته و طرفداران فراوانی در نقاط مختلف ایران دارد.

خرید شیرینی عید

  • شیرینی آجیلی

این نوع شیرینی نیز به خاطر داشتن مغزیجات پر خاصیت که در تهیه و تزیین آن مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به دلیل سایز کوچک آن بسیار به صرفه بوده و در ایام عید نیز همواره مورد توجه قرار می گیرد.

خرید شیرینی عید

  • شیرینی بهشتی(کرکی)

شیرینی بهشتی نیز ماندگاری فوق العاده ای داشته و عموما در مواردی که نیاز به نگهداری بلند مدت است بسیار گزینه مناسبی می باشد و دلیل آن نیز عدم استفاده از شیر و تخم مرغ در تهیه این نمونه شیرینی بوده است.

خرید شیرینی عید

  • شیرینی خانگی

یکی از شیرینی های خشک عید که در حال حاضر توسط متقاضان، بسیار سفارش داده می شود نمونه خانگی می باشد و همواره از نرخ فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار بوده و مورد توجه قرار می گیرد.

خرید شیرینی عید

قیمت شیرینی عید ۱۴۰۱

در صورتی که قصد خرید عمده انواع شیرینی خشک عید را دارید بهتر است با قیمت عمده و بروز آن آشنا گردید و ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که با توجه به نوسانات بازار و متغیر بودن قیمت مواد اولیه نمی توان نرخ انواع شیرینی عید را نیز ثابت دانست.

با این حال اگر شما نیز قصد ثبت سفارش برای انواع شیرینی شب عید را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید و از قیمت بروز آن اطلاع حاصل نمایید.

خرید شیرینی عید

فروش شیرینی شب عید

شما می توانید با انتخاب گروه بازرگانی شیرینو خرید شیرینی عید را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید چرا که این مجموعه با دریافت سفارشات شما و توزیع و پخش به موقع آن و بدون دخالت واسطه ها، به صورت مستقیم در صدد به دست آوردن رضایت خاطر شما عزیزان می باشد.

خرید شیرینی عید

سفارش شیرینی عید

با توجه به نکات بیان شده در رابطه با انواع شیرینی خشک و تقاضای خرید بسیار بالای آن در روزهای پیش از عید اگر شما نیز درصدد ثبت سفارش برای این محصول هستید کافیست با ما از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این بخش ارتباط برقرار نموده و خریدی آسان را تجربه کنید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …