خانه / شیرینی / خرید عمده شیرینی ماه رمضان

خرید عمده شیرینی ماه رمضان

با خرید عمده شیرینی ماه رمضان از مجموعه شیرینو به سادگی می توانید از تخفیفات ما بهره مند گردید چرا که آمار فروش انواع شیرینی خشک پیش از اعیاد نظیر نوروز و فطر بسیار بالا می رود و مصرف کنندگان در سراسر کشور خواهان خرید شیرینی های با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستند و هم اکنون مجموعه ما امکان دسترسی به انواع شیرینی ها را برای هموطنان فراهم نموده است و شما عزیزان می توانید خریدی مستقیم و بی واسطه را از درب کارخانه تجربه نمایید و به مشتریان پر و پا قرص ما تبدیل شوید.

خرید عمده شیرینی همواره در روزهای پایانی ماه رمضان بسیار اوج گرفته و بازار خرید و فروش آن بسیار داغ می شود.

انواع شیرینی ماه رمضان

شیرینی که یک خوراکی بسیار محبوب و خوشمزه می باشد همیشه مورد پسند طیف وسیعی از سنین مختلف قرار داشته و مصرف آن در ایام ماه مبارک نیز بیش از پیش افزایش می یابد که مهم ترین دلیل آن نیز کاهش سطح قند خون افراد روزه دار بوده که در این شرایط مصرف شیرینی جات بسیار تاثیر گذار خواهد بود از این رو فروش انواع شیرینی به خصوص نمونه های خشک که از ماندگاری بالایی برخوردار هستند در این ایام با رشد فراوان روبه رو بوده و برای عید فطر نیز انتخاب مناسبی می باشد. اما از شیرینی های پر طرفدار ماه رمضان می توان در وحله اول به زولبیا و بامیه اشاره نمود که سالیان سال است در سفره افطار ایرانیان قرار دارد و به واقع طعمی دلچسب و بی نظیر داشته و جزو شیرینی های محبوب نزد سنین مختلف می باشد که انواع مختلفی داشته و می توان به بامیه عربی، لگیمات، بامیه فری، گوش فیل و … اشاره نمود. علاوه بر زولبیا و بامیه شیرینی هایی نظیر آلمانی، آجیلی، خانگی، دانمارکی، بهشتی، زبان، نخودچی و باقلوا نیز برای عید فطر مناسب بوده و آمار فروش بالایی دارد.

اگر درخواست خرید عمده شیرینی را برای این ایام دارید بهتر است هر چه سریعتر اقدام نمایید چرا که با نزدیک شدن به عید فطر به دلیل افزایش سفارشات امکان پاسخگویی به همه مشتریان وجود نخواهد داشت.

خرید عمده شیرینی

قیمت شیرینی ماه رمضان

با توجه به تغییرات قیمت انواع مواد اولیه تولیدی شیرینی که موجب پیدایش نوسان در بازار فروش نیز شده است این روزها نمی توان نرخ ثابتی را برای هیچ یک از انواع شیرینی خشک و غیره اعلام نمود تنها نکته قابل بیان در این رابطه امکان خرید عمده و بهره بردن از قیمت های سرشکن شده خواهد بود که توسط مجموعه شیرینو ارائه می شود.

در صورتی که قصد خرید عمده شیرینی را دارید بهتر است قبل از ثبت سفارش حتما قیمت روز آن را از طریق برقراری تماس با مدیر فروش مجموعه استعلام بگیرید.

خرید عمده شیرینی

سفارش خرید شیرینی

با دقت در مواردی نظیر ماندگاری بالا و طعم بسیار عالی انواع شیرینی خشک ارائه شده توسط مجموعه شیرینو اگر همچنان در خواست ثبت سفارش برای آن را دارید می توانید با ما به سادگی و از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در این سایت در تماس باشید و حجم مد نظرتان برای خرید را اعلام نمایید تا خریدی آسوده خاطر و بدون اتلاف وقت را صورت دهید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید عمده شیرینی

خرید عمده شیرینی در تهران

در حال حاضر مجموعه شیرینو امکان خرید عمده شیرینی خشک را در تهران و سایر …