خانه / ساق عروس / پخش شیرینی ساق عروس کرم دار عید

پخش شیرینی ساق عروس کرم دار عید

پخش شیرینی ساق عروس توسط گروه بازرگانی شیرینو به صورت عمده صورت می پذیرد، چنانچه قصد ثبت سفارش برای این محصول پر طرفدار و محبوب را دارید می توانید بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت به سادگی خرید اینترنتی را انتخاب نمایید و از مزیت های بسیار آن بهره مند گردید.

مواد اولیه شیرینی ساق عروس

شیرینی ساق عروس یکی از شیرینی های سنتی ایرانی بوده از اصالت آن به استان مازندران باز می گردد و به خاطر طعم فوق العاده و طرز تهیه ساده و راحت آن برای ایام نوروز، مهمانی ها و تولد ها بسیار کاربرد دارد. این نوع شیرینی بسیار شبیه به شیرینی کانولی ایتالیایی می باشد با این تفاوت که در ساقه عروس به جای خامه از مغزیجات استفاده می شود، با این حال به دلیل مقرون به صرفه بودن آن بسیار مورد توجه اکثریت افراد قرار دارد و محبوبیت ویژه ای برای خود فراهم کرده است. اما در این بخش به مواد بکار رفته در این محصول می پردازیم و می بایست به شیر، تخم مرغ، آرد، وانیل، بیکینگ پودر، روغن مایع و نی چوبی اشاره نماییم.

پخش شیرینی ساق عروس

انواع شیرینی ساق عروس

شیرینی های خشک انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها با طعم و خواص ویژه خود توانسته اند از ذائقه های مختلف طرفداران بسیاری پیدا کنند و البته که شیرینی ساقه عروس نیز طرز تهیه های مختلفی دارد و به روش ساده و مغز دار تولید می گردد. ساق عروس یک نوع شیرینی سنتی ایرانی می باشد که به عنوان شیرینی مجلسی و خوشمزه از محبوبیت زیادی برخوردار است، ضمن اینکه در عید نوروز نیز به همراه شیرینی های دیگر سرو می شود.

پخش شیرینی ساق عروس

پخش شیرینی ساق عروس با لحاظ قیمت آن

قیمت این نمونه شیرینی کاملا تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر نوسانات اقتصادی موجود در بازار و مواردی همچون میزان کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در آن یا شرکت تولید کننده می باشد با این حال قیمت عمده این محصول به دلیل حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پخش شیرینی ساق عروس هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

پخش شیرینی ساق عروس

سفارش اینترنتی شیرینی

با توجه به ذکر خصوصیات و پر فروش بودن شیرینی ساق عروس

اگر همچنان به دنبال ثبت سفارش برای آن هستید می توانید به

صورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق راه های ارتباطی ارائه شده

در این بخش به سادگی خریدی بدون واسطه را تجربه نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com